הביטאט שכרה 3,400 מ"ר בפארק גב-ים הרצליה צפון

השטח ששכרה habitat בפארק מיועד לאולם תצוגה ראשי של הרשת, למשרדיה ולחלק ממחסניה; הרשת תשלם שכר דירה שנע בין 70 עד 80 שקל למ"ר, לפי הייעוד

רשת habitat, המשווקת ריהוט יוקרתי, שכרה שטח של 3,400 מ"ר בפארק גב-ים הרצליה צפון, כך נודע ל"גלובס". בנוסף, לאחרונה פינתה הרשת את החנות ששכרה בקניון גן העיר בתל אביב.

פארק גב-ים הרצליה צפון, שבבעלות חברת גב-ים מקבוצת נכסים ובנין IDB, הוא פארק עסקים והיי-טק חדש ברחובות המדע ומשכית בצפון אזור התעשייה בהרצליה פיתוח, סמוך לכביש החוף. שטחו הבנוי של הפארק, שמשתרע על פני 21 דונם צפונית למרכז גב-ים הרצליה, הוא כ-75 אלף מ"ר.

השטח ששכרה habitat בפארק מיועד לאולם תצוגה ראשי של הרשת, למשרדיה ולחלק ממחסניה. הרשת תשלם שכר דירה שנע בין 70 עד 80 שקל למ"ר, לפי הייעוד. חוזה השכירות נחתם לתקופה של חמש שנים עם אופציה לעשר שנים נוספות.

המתווך יעקב אלבו ממשרד קוראל נכסים שבהרצליה פיתוח (אך ללא קשר לעיסקה), סיפר שמאז ש-habitat חתמה על העיסקה בפארק גב-ים הרצליה צפון, התעוררה התעניינות רבה מצד חברות ריהוט נוספות שבוחנות לשכור שטחים באזור. "habitat סוחפת אחריה עוד חברות רהיטים שיבואו לאזור בעקבותיה", הוסיף.

רשת habitat אישרה את הפרטים. דובר גב-ים אישר כי הרשת שכרה בפארק גב-ים הרצליה, אך סירב להתייחס ליתר הפרטים.