קרול בארטס מתחילה לעבוד: תודיע השבוע על שינויים ארגוניים ביאהו

בארטס שלחה לעובדי החברה מזכר שבו כתבה: "נוחו כמו שצריך, השבוע הבא הולך להיות גדול"

הבלוג AllThingsD מדווח כי מנכ"לית יאהו , קרול בארטס, עשויה להודיע בשבוע הבא על חילופי גברי ארגוניים בחברה. הבלוג, הקשור ל"וול סטריט ג'ורנל", ציטט מספר גורמים בתוך חברת האינטרנט ומחוצה לה כאומרים שסבב המינויים החדש צפוי להתרחש ביום ד' הקרוב - אך ייתכן ויידחה בשבוע או בשבועיים, או שיחולק לשני מהלכים.

בארטס שלחה לעובדי החברה ביום ד' האחרון מזכר שבו כתבה, "נוחו כמו שצריך, השבוע הבא הולך להיות גדול". ביאהו סירבו להגיב לידיעה. מקור בחברה אמר כי חרושת השמועות בחברה בנוגע לצעדי הארגון מחדש הולכת ומתגברת.

יאהו ניהלה בשנה האחרונה מו"מ בנושאי מיזוג או שותפות אפשריים עם מיקרוסופט, גוגל ו-AOL שבבעלות טיים וורנר. החברה איבדה במהלך התקופה הזו יותר ויותר מנתח השוק שלה בפרסום המקוון, בעוד מכירות הפרסום בכלל ספגו מהלומה קשה בעקבות המשבר הכלכלי.

לפי הדיווח בבלוג, צפויים צעדי הארגון מחדש לכלול שינוי מהותי במבנה החברה עצמו: תחת הסדר החדש, יוכפפו לפי הדיווח בכירים כגון סמנכ"ל התפעול, סמנכ"ל הטכנולוגיה וסמנכ"ל חדש ורב סמכויות בנושא השיווק ישירות לבארטס.

הדיווח בבלוג אף ציטט כמה מהמקורות כרומזים לאפשרות שבארטס תבטל את החלוקה הגיאוגרפית הנהוגה בחברה כיום, חלוקת העולם לארבעה אזורי תפעול. במקום זאת, נאמר בדיווח, בכיר אחד יפקח על חטיבה שתוקדש לארה"ב, ואחר יפקח על כל המיזמים הבינלאומיים. *