מנכ"ל טמבור פותח את עונת הצבע: "ככל שהמצב יותר קשה, כך התחרות גוברת"

טמבור פתחה היום את עונת הצבע עם הצעות עיצוב חדשות לבית, מוצרים חדשים ומבצעים לקראת פסח ; חתמה על הסכם זיכיון בלעדי להפצת צבעי האבקות של חברת PPG - חברת הצבע השנייה בגודלה בעולם

"שוק הצבע מתנהג כמו רוב השוק. בהשוואה לתחילת השנה שבה השוק פרח וגדלנו במכירות ב-13% ב-3 הרבעונים הראשונים, ההמשך לא זוהר כל-כך. במקור, ההשפעה של ההאטה על השוק המוסדי והשוק הקמעונאי דומה". כך אומר היום (א') ל"גלובס" מנכ"ל קבוצת טמבור , מיכאל דיין, שפתח היום את עונת הצבע עם הצעות עיצוב חדשות לבית, מוצרים חדשים ואפקטים מיוחדים ומבצעים לקראת הפסח.

דיין מעריך כי במהלך 2008 הגדילה החברה את נתח השוק שלה הן בתחום הצבע והן בתחום מוצרי הבנייה. כיום מוכרזת טמבור כמונופול בצבעי קירות פנים, בצבעי אחזקה כבדה ובצבעי מתכת - 3 התחומים שבהם נתח השוק הכספי שלה הוא מעל 50%.

"התחרות קשה מאוד, וככל שהמצב יותר קשה, כך התחרות גוברת", אומר דיין.

החברה בישרה היום כי חתמה על הסכם זיכיון בלעדי להפצת צבעי האבקות של חברת PPG - חברת הצבע השנייה בגודלה בעולם. צבעי האבקות של PPG מיועדים בעיקר לצביעת מסגרות אלומיניום ומספקים רמת איכות ועמידות גבוהה במיוחד בתנאים סביבתיים קשים. ההסכם החדש מחזק את קו המוצרים של טמבור בעולם צבעי האבקות.

כמו כן, טמבור חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם חברת דופונט העולמית, יצרנית טפלון, במסגרתו תייצר טמבור מוצרי צבע מתקדמים המכילים הגנת טפלון. הגנת הטפלון מונעת ספיחת לכלוך ומאפשרת ניקוי קל ומהיר.