פייסבוק ו-CNN בשיתוף-פעולה נוסף: אובמה ינאם בשידור חי - והגולשים יוכלו להגיב

השידור היום מתקיים לאור ההצלחה שנחל שיתוף-הפעולה הקודם בין השניים - אז יכלו משתמשי פייסבוק לצפות בטקס ההשבעה של אובמה ב-CNN ולנהל שיחות עם החברים שלהם

שיתוף-הפעולה בין הרשת החברתית פייסבוק ואתר החדשות של CNN נמשך. היום (ג') יעביר אתר CNN בשידור חי את הנאום של ברק אובמה, נשיא ארה"ב, אותו ייתן בפני הקונגרס. במקביל לכך יתאפשר למשתמשי פייסבוק להגיב באתר על השידור, בחלונית צ'אט מיוחדת, באמצעות עדכוני הסטטוס שלהם, ולתקשר עם גולשים אחרים מרחבי העולם שצופים באותה עת בשידור.

שיתוף-הפעולה הזה מתאפשר באמצעות השירות Facebook Connect, שמייצר ממשק בין אתרים נוספים לבין פייסבוק, ומאפשר לגלוש באתר אחר ועדיין להיות מעודכן בנעשה בפייסבוק.

השידור היום מתקיים לאור ההצלחה שנחל שיתוף-הפעולה הקודם בין השניים - אז יכלו משתמשי פייסבוק לצפות בטקס ההשבעה של אובמה ב-CNN ולנהל שיחות עם החברים שלהם.

גם בישראל נוצר שיתוף-פעולה דומה בין פייסבוק לפורטל נענע10, שבא לידי ביטוי בפעם הראשונה ביום הבחירות. גולשי פייסבוק הישראלים ניהלו שיחה אינטראקטיבית, כאשר ברקע התפרסמו תוצאות המדגם של ערוץ 10. לאור ההצלחה, בנענע10 החליטו לאפשר את ההתממשקות הזו גם בשידורי התוכנית "הישרדות 2".