עמיר פרץ: פגישות העדכון שנערכו בין ברק לנתניהו שימשו למעשה כיסוי למגעים פוליטיים בין השניים

יו"ר מפלגת העבודה לשעבר בראיון לגלי צה"ל: "זכותו של ברק להצטרף לממשלה כשר ביטחון מקצועי, אבל זאת בעיה כשהוא עומד בראש מפלגה שחולקת על מדיניות נתניהו בשאלות הכי קריטיות"

עמיר פרץ, מי שהיה יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון, הזהיר היום (א') בראיון לגלי צה"ל כי אם מנהיג התנועה, אהוד ברק, יתמנה לשר הביטחון בממשלת נתניהו מפלגתו לא תעמוד מאחוריו.

"אין לברק שום סיכוי לגייס רוב במפלגה למהלך כזה", העריך פרץ בראיון לרזי ברקאי בתוכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי. "גם אם לבני תהיה יושבת-ראש האופוזיציה, ואנחנו נהיה גלגל ספייר שם - אנחנו יכולים להיות הגלגל הקריטי ביותר, כי יש לנו תפיסת עולם כוללת".

לדברי פרץ, פגישות העדכון שנערכו בין ברק לנתניהו בחודשים האחרונים, שימשו למעשה כיסוי למגעים פוליטיים בין השניים, "זכותו של ברק להצטרף לממשלה כשר ביטחון מקצועי, אבל זאת בעיה כשהוא עומד בראש מפלגה שחולקת על מדיניות נתניהו בשאלות הכי קריטיות, כמו הפלת שלטון חמאס בעזה".

"ממשלה שתגיע להחלטות דרמטיות בנושאים כלכליים תצטרך להגיע להסכמות עם האופוזיציה, אך קואליציה שתקבל החלטות בתחום ביטחון המדינה תקבל גיבוי של כל הכנסת", העריך פרץ, "ממשלה שתרצה להשתמש בצה"ל כדי להפיל את משטר חמאס בוודאי תיתקל בתפיסה אחרת".