בקהאם רוצה להישאר במילאן? בקהאם מקבל מה שהוא רוצה

"ל.א טיימס": הגלאקסי הסכימו להאריך השאלתו של הקשר עד תום העונה ; בקיץ יחזור לארה"ב לעונת פרידה מה-MLS - ובדצמבר ישוב לאיטליה לצמיתות אחרי שיקנה את חוזהו מהאמריקנים תמורת 10-15 מיליון דולר

האם אחת הסאגות המתישות בכדורגל העולמי הולכת להיפתר בקרוב? דייויד בקהאם, שהגיע למילאן במה שהיתה אמורה להיות השאלה לשלושה חודשים בלבד, יישאר בסופו של דבר במועדון האיטלקי עד תום העונה. כך מפרסם היום (ג') ה"לוס אנג'לס טיימס". ל.א גלאקסי, קבוצת ה-MLS שמחזיקה בכרטיס השחקן של הקשר האנגלי, הסכימה להאריך את השאלתו עד תום העונה בסרייה A, שתסתיים ב-31 במאי.

על-פי הסיכום בין הצדדים, בקהאם יחזור לתחילת האימונים בארה"ב בקיץ, אולם זו תהיה עונתו האחרונה בליגה האמריקנית. בדצמבר 2009 יעזוב בקהאם את לוס אנג'לס לצמיתות ויקנה את חוזהו בגלאקסי, תמורתו ישלם לה בין 10-15 מיליון דולר כדי להשתחרר לאירופה. רק חלק קטן מדמי השחרור ישולמו על-ידי מילאן.

להחלטה של בקהאם לחזור לשחק באיטליה יש גם שיקול מקצועי כבד. בקהאם יודע שהסיכויים שלו להיות מוזמן לסגל האנגלי לגביע העולם בדרום אפריקה ב-2010 יהיו גבוהים הרבה יותר במידה וישחק בקבוצה אירופאית בכירה.

כל העדכונים הכלכליים מהכדורגל האירופאי - בניוזלטרים והתראות הספורט של גלובס