[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים]
רשת הסופרמרקטים הבריטית ASDA השייכת לרשת הקמעונאית וולמארט שהיא מובילה גלובאלית, הודיעה כי היא עומדת להוריד את המחירים של 5,000 פריטי מכולת נוספים (מק"טים) כך שההיקף הכולל של פריטי המכולת שמחיריהם ירדו בארבעה החודשים האחרונים יגיע ל-12,500.
הרשת פנתה לציבור הצרכנים בבריטניה וביקשה מהם לסמן באתר מיוחד שהוקם לשם כך, כל פריט שהמחיר שלו אינו מייצג ערך אמיתי עבורם. מנכ"ל הרשת, אנדי בונד אמר כי הרשת מבקשת להפוך את ציבור הצרכנים לאלה שיסייעו בקביעת המחירים המייצגים ערך אמיתי של מוצרי המכולת.
כמו כן הקימה הרשת ערוץ טלביזיה ייעודי באתר יוטיוב, המאפשר לצרכנים להחליף ביניהם טיפים לחיסכון בהוצאות המכולת השבועיות שלהם. הרשת הצהירה גם על מדיניות של שקיפות מלאה, בלי 'תרגילים' המצניעים אותיות קטנות או מערפלים מבצעים. "אנחנו אחראים לכך שהלקוחות יוכלו לזהות באופן ברור את המחיר שהם ישלמו על כל פריט שהוא" אמרו דוברי הרשת. דארן בלקהרסט, מנהל מחלקת הקניינות של הרשת הזהיר את הספקים כי הרשת "לא תכבד עלייה במחירים שהם בלי שהיא מוצדקת לחלוטין".
פרשנות העורך
רשת ASDA מעצימה את היכולות שלה בתחום החדשנות השיווקית, כשהיא קוראת היטב את הביקושים של קהלי היעד שלה. בשלב זה, הרשת המוגדרת כדיסקאונט, מצליחה להשתלט על נתחי שוק נוספים של הרשתות המובילות טסקו וסיינסברי. שם המשחק הנוכחי של הרשת הוא יצירת קשר אינטראקטיבי עם הצרכנים שיש בצידו תועלות ממשיות לשני הצדדים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.