סאפיינס עברה ברבעון הרביעי לרווח נקי מתואם של כ-1.3 מיליון דולר

[ישראליות בעולם] הכנסות החברה טיפסו ברבעון זה בכ-8% לכ-11 מיליון דולר ; גם בשנה כולה עברה החברה לרווח נקי מתואם של כ-550 אלף דולר

סאפיינס , המוחזקת בשיעור של כ-70% על ידי חברת פורמולה מערכות , ומפתחת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והמגזר הפיננסי, עברה ברבעון הרביעי לרווח נקי מתואם של כ-1.3 מיליון דולר, שהם 6 סנט למניה, בדילול מלא.

זאת, לעומת הפסד של כ-1.05 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, בדילול מלא, ברבעון המקביל ב-2007.

על בסיס GAAP, הרווח הנקי הסתכם בכ-1 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל.

כמו כן, מדווחת סאפיינס על רבעון תשיעי ברציפות של שיפור ברווח התפעולי. הרווח התפעולי המתואם צמח ב-159% לכ-1 מיליון דולר.

הכנסות החברה טיפסו ברבעון זה בכ-8% לכ-11 מיליון דולר, בהשוואה לכ-10.2 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2007.

במונחים שנתיים, הכנסותיה של סאפיינס בכל שנת 2008 הסתכמו בכ-43.5 מיליון דולר, לעומת הכנסות בסך 42.4 מיליון דולר בשנת 2007.

הרווח התפעולי המתואם בשנת 2008 צמח פי 4 לכ-3.4 מיליון דולר. גם בשנה כולה עברה החברה לרווח נקי מתואם של כ-550 אלף דולר, או 3 סנט למניה, בדילול מלא. על בסיס GAAP, ההפסד הנקי הסתכם בכ-344 אלף דולר ב-2008, לעומת הפסד של כ-2.5 מיליון דולר בשנה המקבילה אשתקד.

השיפור בסאפיינס בא לידי ביטוי גם בתזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת, שהסתכם בשנת 2008 בכ-9 מיליון דולר. הונה העצמי של סאפיינס עמד בסוף 2008 על כ-21.7 מיליון דולר והיווה כ-48% מסך המאזן. נתון זה מהווה שיפור משמעותי. בקופת החברה מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-8 מיליון דולר.

רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס, אמר היום: "אנו שמחים לסכם בצורה חיובית ביותר את הרבעון הרביעי של שנת 2008 ואת השנה כולה. התוצאות הכספיות שלנו מלמדות על שיפור, הן בשורת ההכנסות והן בסעיפי הרווח השונים, כאשר במקביל, החברה מציגה שיפור מתמיד באיתנותה הפיננסית. מבחינה עסקית, אנו פועלים כדי להמשיך מגמה זו הודות לשני מנועי הצמיחה המרכזיים שלנו. מנוע צמיחה ראשון הינו משפחת מוצרי הביטוח, שנהנו בשנה האחרונה מעלייה נאה בביקושים תוך חיזוק מעמדה של החברה בשוק זה, במיוחד בתחום חיסכון ארוך טווח וביטוח משנה.

מנוע צמיחה שני הינו פלטפורמת ה-eMerge שמבטיחה פתרונות תוכנה חדשניים באופן מהיר ויעיל תוך חיסכון תקציבי ללקוחותינו. הגידול בהיקפי הפעילות שלנו הושג בחו"ל ובישראל, כאשר הוא נבע גם מהסכמים שנחתמו עם לקוחות חדשים ,חוזי המשך עם לקוחות קיימים וחזרה של לקוחות עבר לפעילות שוטפת מול סאפיינס".

[לטבלת ישראליות בעולם]