הרצל עוזר מעביר מסר: מספר הסמנכ"לים ב-HOT גבוה מדי

סמנכ"ל מערכות המידע, אלי בן-סימון, וסמנכ"ל השירות הטכני, זיו גילה, מסיימים את תפקידם ; HOT היא אחת החברות הבודדות בשוק התקשורת שבה מכהנים 14 סמנכ"לים

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT ,מתחיל להשאיר חותם בחברה,ובעקבות השינויים שהוא מתכנן עוזבים שני סמנכ"לים את תפקידיהם. מטרתו של עוזר היא לצמצם את מספר הסמנכ"לים בחברה משום ש-HOT היא אחת החברות הבודדות בשוק התקשורת שבה מכהנים 14 סמנכ"לים. היום (ד') הודיעו סמנכ"ל מערכות המידע, אלי בן-סימון, וזיו גילה, סמנכ"ל השירות הטכני, על עזיבתם.

נציין שבשבוע שעבר הודיע עוזר על מינויו של סמנכ"ל טכנולוגיות בכיר, אילון גינזבורג, שבן סימון ומידד כץ סמנכ"ל ההנדסה יוכפפו אליו. המינוי עורר שאלות סביב הצורך בהוספת עוד סמנכ"ל נוסף ואולם כנראה שעוזר ידע כבר על עזיבות מתוכננות, כך שבכל מקרה המגמה של צמצום הסמנכ"לים תימשך.

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT, שלח בשבוע שעבר אגרת לעובדי החברה, בה הודיע על שינוי במבנה הארגוני, במטרה להתאימו לאתגרים העומדים בפתחה של החברה. באגרת, ציין עוזר, כי במסגרת השינוי תהפוך HOT לגמישה יותר, יעילה יותר, ותגיב מהר יותר, הן לאיומים והן להזדמנויות.

בעקבות השינוי הארגוני הודיעו בימים אלה, אלי בן-סימון, סמנכ"ל מערכות המידע וזיו גילה, סמנכ"ל השירות הטכני, על החלטתם לסיים עבודתם. אלי בן-סימון, הוביל בשנתיים האחרונות את איחוד מערכות המידע (הבילינג) של חברת HOT למערכת מתקדמת אחת, וכן הטמיע מערכות מתקדמות בניהן: מערכת BI, מערכת CALL CENTER וירטואלית, מערכת DWH וכן פיתח את מערכת ה CRM. זיו גילה, סמנכ"ל השירות הטכני, הוביל במהלך השנתיים וחצי האחרונות את חטיבת השרות הטכני.