Nav N Go ו-Cellint ישתפו פעולה בחישוב של עומסי תנועה

שיתוף הפעולה בין שתי החברות הישראליות יכלול קבלת דיווחי תנועה באמצעות תוכנת הניווט iGO של Nav N Go, כאשר המערכת של Cellint תספק נתונים אודות תנועה בכבישים באמצעות ניתוח אותות אנונימיים המתקבלים מטלפונים סלולריים

שתי החברות הישראליות Nav N Go ו-Cellint Trafic Solution ישתפו פעולה בחישוב עומסי תנועה. שיתוף הפעולה יכלול קבלת דיווחי תנועה באמצעות תוכנת הניווט iGO של Nav N Go, כאשר המערכת של Cellint תספק נתונים אודות תנועה בכבישים באמצעות ניתוח של אותות אנונימיים המתקבלים מטלפונים סלולריים ברכבים. על שיתוף הפעולה דיווחה Nav N Go במסגרת תערוכת ה-CeBIT. השירות יפעל באמצעות מכשירי ניווט ייעודים התומכים בטכנולוגיית TMC (Traffic Message Channel).

שירותי ה-TMC היו צפויים להיכנס לישראל כבר לפני מספר חודשים על-ידי כמה יצרניות ניווט, כמו Mio ואיתוראן. במשרד התקשורת מעכבים כבר תקופה ארוכה את פתיחת השירות, כאשר לדברי דודי וירניק, נשיא Nav N Go, "שירות ה-TMC צפוי לפעול רק כשיגיע שר תקשורת חדש שיוכל לחתום על אישור להפעלת השירות". וירניק צופה שהשירות יתחיל לפעול בחודשיים הקרובים.

Nav N Go הכריזה בסביט גם על תוכנת ניווט חדשה לטכנופובים. תוכנת iGO amigo מיועדת למשתמשי ניווט שמנסים את עולם ה-GPS בפעם הראשונה בחייהם, כאשר התוכנה החדשה מציגה ממשק הצפוי להיות בעל נגישות גבוהה למשתמש המתחיל. למשל, אם התוכנה תזהה שהמשתמש רגיל לנסוע ביום ובשעה מסוימת למקום מוגדר, היא תציע את המקום האמור ביום ובשעה המיועדים כאופציה הראשונה ליעד.