חוסכים ב"מעריב": נמרודי יוותר ב-2009 על 75% משכרו - וירוויח 21,250 שקל בחודש

בהודעה נאמר כי החלטתו של עופר נמרודי להמשיך ולקצץ בשכרו מגיעה "לפנים משורת הדין, כחלק מרצונו לחסוך בעלויות החברה, וכן על מנת להמשיך ולתת דוגמה אישית לעובדי 'מעריב', ובפרט בתקופת המשבר הכלכלי"

עופר נמרודי מוותר שנה שנייה ברציפות על 75% משכרו החודשי, קרי על כ-63 אלף שקל בחודש.

בהודעת בורסה שפרסמה הבוקר (א') חברת "מעריב-ס " נכתב כי "נמרודי, המכהן כמנכ"ל החברה וכן כיועץ ועוזר מיוחד ליו"ר הדירקטוריון של החברה, הודיע כי לפנים משורת הדין - כחלק מרצונו לחסוך בעלויות החברה, וכן על מנת להמשיך ולתת דוגמה אישית לעובדי קבוצת 'מעריב', ובפרט בתקופת המשבר הכלכלי העולמי הפוקד אותנו בימים אלה - הוא מאריך את ויתורו הזמני על קבלת 75% מסכום המשכורת החודשית המשולמת לו.

על-פי הסכם העסקה עימו מדובר בוויתור על קבלת תשלום בסך של כ-63.7 אלף שקל בחודש, ויתור שייכנס לתוקף עד סוף 2009.

עוד נמסר כי "יתר זכויותיו של נמרודי, על-פי הסכם ההעסקה עמו, נשמרות ותישמרנה ללא שינוי, על בסיס המשכורת החודשית המלאה המגיעה לנמרודי על-פי הסכם העסקתו, ובאופן שלא חל ולא יחול שינוי בהגדרת המונחים 'המשכורת החודשית' ו'המשכורת המעודכנת' בכל יתר הוראות הסכם ההעסקה עמו".

מהלך זה מצטרף למהלכים נוספים אותם מבצע נמרודי לאחרונה במטרה להציל את עיתון "מעריב". לפני כשבועיים דיווחה "מעריב" על הזרמת כספים בסך 87 מיליון שקל לעיתון, מהם כ-50 מיליון שקל על-ידי בנק הפועלים וכ-37 מיליון שקל על-ידי הכשרת היישוב שבשליטת משפחת נמרודי. מהלך זה נעשה תוך הבטחה לקיצוץ של 6 מיליון שקל בתקציב החודשי של העיתון, ובמקביל כ-5% ממניות "מעריב" יוענקו כאופציות לעובדי העיתון.

נקבע כי הזרמת הכספים תיעשה בשני שלבים. בשלב הראשון יעביר הבנק 38 מיליון שקל, והכשרת היישוב תעביר 25 מיליון שקל. בשלב שני יעבירו שני הגופים עוד 12 מיליון שקל כל אחד. התנאים לקבלת הכסף הם בין השאר יישום תכנית התייעלות שתביא לקיצוץ בהוצאות והגדלת הביטחונות לבנק הפועלים. ב"מעריב" מעריכים כי המימון יאפשר המשך פעילות שוטפת של העיתון בשנים הקרובות וכן השקה ושיווק של מוצרים חדשים.

הקיצוץ בהוצאות השוטפות של העיתון בסך 6 מיליון שקל הושג בין היתר על-ידי קיצוצי שכר - 5%-20%, ובתמורה כאמור יינתנו אופציות לעובדים של עד 5% ממניות החברה.