עיתון כוויתי: "קלטת של גלעד שליט הועברה לבכיר בחמאס; מוכיחה שהוא בריא ומוחזק בתנאים טובים"

עפ"י הדיווח ב"אל-ג'ארידה", הקלטת הועברה לידי מוסא אבו מרזוק בעת ששהה בעזה

העיתון הכווייתי "אל-ג'ארידה" מדווח הבוקר (א') כי קלטת וידאו של החייל החטוף, גלעד שליט, הועברה לסגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו-מרזוק, במהלך ביקורו ברצועת עזה. על-פי הדיווח, הקלטת מוכיחה ששליט בריא ומוחזק בתנאים טובים. כך פורסם בגלי צה"ל.

מהעיתון נמסר כי אבו מרזוק קריבל את הקלטת ממפקד הזרוע הצבאית של חמאס, והארגון מתכוון לשמור אותה בידיו כדי להפעיל לחץ על ישראל בשלבים מתקדמים של המשא ומתן.

אותו עיתון דווח בתחילת החודש כי אבו מרזוק קיבל במהלך ביקורו מכתב משליט, שאותו העביר למשרד החוץ הסורי, אך בידיעה לא נאמר למי מתכוונים הסורים למסור את המכתב.

המכתב האחרון משליט: לפני תשעה חודשים ביוני 2008 קיבלו הוריו של החייל החטוף, אביבה ונועם שליט, מכתב בכתב ידו של בנם, במסגרת התחייבות חמאס לנשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ימי קרטר. אותו מכתב היה השלישי שקיבלו הוריו של שליט, מאז נחטף לפני קרוב לשלוש שנים.

אביו של גלעד, נועם שליט, אישר את קבלת אותו מכתב, אך סירב לפרט את תוכנו. הוא הסכים רק לספר כי במכתב נמצאים רמזים אקטואליים, המוכיחים שהוא נכתב לאחרונה. לדבריו, גלעד "מתחנן על חייו, ומבקש שיצילו אותו מהשבי".