ליאור קצב: "מה שעומד מול עיני מזוז זה הוא עצמו; הוא בחר בחירה קלה - ראשו של אחי"

בראיון לגל"צ אמר אחיו של הנשיא לשעבר: "הפרקליטות והפוליטיקאים לא סלחו למשה מעולם על בחירתו לנשיא המדינה" ; הפרקליטות: "שקר, גם אם חוזרים עליו אלף פעמים, נשאר שקר"

"מני מזוז היה סוגר את התיק אם לא היה מונע על-ידי שיקולים אישיים זרים", כך תקף היום (ב') אחיו של משה קצב, עורך הדין ליאור קצב, בתוכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי בגלי צה"ל.

"מה שעומד מול עיניו של מזוז - זה הוא עצמו בלבד. הוא התלבט בימים האחרונים איזה ראש להקריב, ובחר בבחירה הקלה - ראשו של אחי".

"אנשי הפרקליטות והפוליטיקאים לא סלחו למשה מעולם על בחירתו לתפקיד נשיא המדינה", תקף האח, "ישנם בכירים בפרקליטות שחוזרים ואומרים כי אם הדבר היה תלוי בהם - התיק הזה לא היה מגיע לבית המשפט. אני מצפה מהם שיקומו וייחשפו - ויפסיקו לעבוד תחת היועץ מזוז".

קצב הסביר כי כשיתנהל המשפט, מזוז כבר לא יכהן בתפקידו - ועכשיו הוא גורר את אחיו למסע עינויים. "בסוף הוא יצא זכאי", הבטיח האח. "משה לא ביצע כל עבירה פלילית ולא ביצע שום מעשה לא מוסרי", הכריז ליאור, "הוא לא קיים יחסי מין בהסכמה או לא בהסכמה - הוא פשוט קורבן לעלילת דם נוראית, אולי הקשה ביותר מאז קום המדינה".

לדבריו, עדותה של א' ממשרד התיירות - שעומדת בבסיס כתב האישום נגד אחיו - אינה אמינה. "מי שחוששת, מפחדת וסובלת מהאיש שאנס אותה - לא יוצרת איתו קשר במכתבים, לא מבקשת ממנו להיות סנדק לבנה, ולא עושה הכל כדי לשהות במחיצתו, כמו שעשתה א'", הסביר.

בפרקליטות אומרים כי דבריו של ליאור קצב מופרכים, חסרי-שחר ולא ראויים לתגובה: "שקר, גם אם חוזרים עליו אלף פעמים, נשאר שקר", נכתב בתגובה.