ברנסון מנצל את המצב הכלכלי: "וירג'ין תשוב לפעול בשוק המשכנתאות"

"אנחנו הולכים לחזור לשוק המשכנתאות, ולהפוך לבנק - באמצעות ביצוע רכישה או באמצעות השגת רישיון בנקאות משלנו", אמר המיליארד ריצ'רד ברנסון ; "תוך שנתיים-שלוש נהפוך לבנק מסחרי".

"וירג'ין גרופ תשוב לפעול בשוק המשכנתאות, ותשיג רישיון להפעיל בנק מסחרי", אמר המיליארדר ריצ'רד ברנסון, מייסד קבוצת וירג'ין, לעיתון "טיימס".

"אנחנו הולכים לחזור לשוק המשכנתאות, ולהפוך לבנק - באמצעות ביצוע רכישה או באמצעות השגת רישיון בנקאות משלנו", אמר ברנסון. "תוך שנתיים-שלוש נהפוך לבנק מסחרי".

וירג'ין גרופ של ברנסון, שהובילה אשתקד ניסיון כושל להשתלט על בנק נורת'רן רוק עתיר-הקשיים, מכרה את זרוע המשכנתאות שלה, וירג'ין וואן, ל-RBS ב-2003.

ברנסון, שנמנה עם יועציה העסקיים של ממשלת בריטניה, אמר שהוא דוחק בראש הממשלה, גורדון בראון, להפוך את משבר הנזילות לעדיפות עליונה.

"ראש הממשלה מבין שהדבר המסוכן ביותר הוא נושא הנזילות", אמר ברנסון לעיתון. "איננו יכולים להשלים עם מצב שבו חברות מכובדות לחלוטין קורסות רק בגלל שהן אינן מסוגלות להשיג נזילות".

ברנסון העניק את הראיון במהלך סבב ביקורים שערך ברחבי העולם בשבוע שעבר כדי לקדם את השקתה של חברת התעופה החדשה שלו, V אוסטרליה.