פרטנר משווקת חבילות חדשות לתקשורת הקווית - אך לא מפרסמת אותן

החבילות מוגדרות בחברה כ"תוכניות לעקשנים" ומיועדות ללקוחות שדפוס השימוש שלהם חריג

חברת פרטנר מוסיפה תוכניות שיווק חדשות במסגרת פעילות התקשורת הקווית שלה. מדובר בתוכניות שמוגדרות בחברה כ"תוכניות לעקשנים" והחברה לא מפרסמת אותם מעל לקו אלא רק במקרה שלקוחות דורשים זאת כתנאי להצטרפות. התוכניות הן גם חלק מתהליך הפקת לקחים ומשובים שהחברה מקבלת מהלקוחות.

התוכנית שמוגדרת בפרטנר כשולית היא התוכנית למכירת 1,600 דקות תמורת 49 שקל ליעדים נייחים בלבד. פרטנר יצאה עם השירות שלה בצורה ייחודית בהיותה החברה היחידה בשוק שמוכרת חבילות שאינן מבחינות בין יעדים סלולריים או נייחים. אלא שמסתבר שישנם לקוחות שמעוניינים בחבילה שמיועדת רק למספרים נייחים ולכן בחבילות כאלה הלקוח ישלם את תעריפי הקישוריות הסלולרית בנוסף. החברה אינה ממליצה על התוכנית הזו כי לדעתה התוכניות שהיא מפרסמת יותר טובות ללקוח שאדיש למספר שהוא מתקשר אליו, בין אם הוא נייח או נייד.

לקוחות יכולים לקבל את החבילה כחלק מחבילת האינטרנט וגם בנפרד, אבל אם הלקוח לא בוחר בחבילה משולבת הוא לא יהיה זכאי להנחה שהחברה נותנת בשיעור של 10%.חבילה שנייה שפרטנר לא מפרסמת היא חבילת 300 דקות, שגם עליה לא ממליצה החברה, כיוון שעל-פי חישוביה היקף הדקות של הלקוח הממוצע נע סביב ה-500 דקות ליעדים נייחים וסלולריים כאחד, כך שלקוח שיגלוש בשיחות מעבר ל-300 דקות ישלם תעריף גבוה יותר. לדברי החברה שתי התוכניות ביחד אינן מהוות יותר מאשר 3%-4% מהיקף המכירות שלה.