חשד: הרימונים לעבר סוכנות סובארו - בשל חוב של אחיו של אמנון ברזילי לשוק האפור

המשטרה עצרה 6 חשודים בזריקת רימון רסס ורימון הלם על סוכנות סובארו בת"א בחודש האחרון ; הרקע למעשה הוא הלוואה מהשוק האפור בסך מיליוני שקלים שלקח אסף ברזני, אחיו של אמנון ברזילי מבעלי יפנאוטו ישראל

המשטרה עצרה 6 חשודים בזריקת רימון רסס ורימון הלם על סוכנות סובארו בתל-אביב בחודש האחרון. הרקע למעשה הוא הלוואה בסך כמה מיליוני שקלים שלקח אסף ברזני, אחיו של אמנון ברזילי מבעלי יפנאוטו ישראל (יבואנית סובארו) מהשוק האפור.

על-פי החשד, כאשר החלו לחזור כמה מהצ'קים שמסר ברזני לפירעון ההלוואה, דאג המלווה לשלוח את החשודים לזרוק רימונים לעבר סוכנות סובארו בתל-אביב, כדי לשדר מסר ברור לברזני ולאחיו, לפיו מוטב שהחוב יוחזר בזמן.

בראש העצורים עומד בן כהן, הנחשב לאחד מראשי כנופיית רמת עמידר ומקורב לעמיר מולנר. נגד השישה יוגש מחר (ב') כתב אישום, והמשטרה תבקש לעצור אותם עד תום ההליכים המשפטיים.

מהחקירה שנוהלה במחלק התשאול בימ"ר תל-אביב עולה כי שניים מהעצורים השליכו בסוף 2008 בשני מועדים שונים, שני רימוני רסס לעבר בית בטבריה, בסוברם בטעות כי בעל הדירה חייב להם כספים. באחת הפעמים אף תקפו השניים איש עסקים בתל-אביב, לאחר שסברו כי הוא חייב להם כספים.