במגדל ממשיכים לפנק את המנכ"ל: עלות השכר השנתית של יונל כהן עלתה ב-70 אלף שקל ל-3.4 מיליון שקל

עלות השכר החודשית תעמוד על 220 אלף שקל בחודש ; המנכ"ל זכאי להחזר הוצאות רכב, או העמדת רכב מנכ"ל מדרגת השימוש הגבוהה ביותר - 7 (רכב בשווי מינימלי של כ-273 אלף שקל), אשר עלותו השוטפת השנתית מוערכת ב-184 אלף שקל

במגדל ביטוח ממשיכים לפנק את המנכ"ל: דירקטוריון חברת הביטוח מגדל החליט לאשר עסקה חריגה עם מנכ"ל החברה, יונל כהן ומודיע היום על אישור תנאי העסקתו של המנכ"ל שהחל בתפקידו באמצע חודש יוני בשנה הקודמת במקומו של איזי כהן.

לדעת חברי ועדת הביקורת והדירקטוריון: "בתקופה זו של משבר עמוק בשווקי ההון, משבר האשראי והנזילות, לצד רפורמות ושינויים מהותיים ביותר בתחומי פעילותה של הקבוצה, קיימת חשיבות רבה בתמרוץ ראוי של המנכ"ל להובלתה ופיתוחה של החברה, וכל זאת בהתחשב באתגרים הניצבים בפני הקבוצה".

על רקע זה הוחלט להעלות את שכרו של המנכ"ל בכ-70 אלף שקל לשנה כך שעלות שכרו השנתית (לא כולל מענק) תסתכם ב-3.4 מיליון שקל. עלות השכר החודשי יהיה צמוד למדד חודש יוני 2008 ויעמוד על 220 אלף שקל בחודש. בנוסף יקבל יונל כהן החזר הוצאות רכב, או העמדת רכב מנכ"ל מדרגת השימוש הגבוהה ביותר - 7 (רכב בשווי מינימלי של כ-273 אלף שקל), אשר עלותו השוטפת השנתית מוערכת ב-184 אלף שקל.

בנוסף זכאי כהן במסגרת ההסכם להחזרי הוצאות ותשלומים כגון טלפון נייד, חשבון הטלפון בבית, החזר הוצאות אשל ואירוח ועוד. כמו גם 26 ימי חופשה שנתית הניתנים לצבירה ולפדיון שעלותה השנתית מוערכת ב-190 אלף שקל.

בנוסף יקבל יונל תשלום בגין אי-תחרות וייעוץ למבטח סיימון לאחר סיום הכהונה בסך של 270 אלף שקל בעבור כל שנת כהונה. וכן דמי הסתגלות של 6 חודשים, לרבות החזר הוצאות רכב בסך 800 אלף שקל, באוןפן חד פעמי.