המגזין הגרמני "פוקוס" מפרסם כי Deutsche Telekom, חברת התקשורת המקומית שנתנה בשלוש העונות האחרונות חסות לשתי ליגות הכדורגל הבכירות במדינה, לא תחדש את הסכם הספונסרשיפ שמסתיים בתום העונה הנוכחית. כתוצאה מכך, יאבדו הליגות 10 מיליון אירו בשנה אותם קיבלו מהחברה.
Deutsche Telekom חתמה על חוזה החסות עם הבונדסליגה והבונדסליגה 2 ב-2006 באמצעות חברת הבת שלה, T-Home. כחלק מההסכם, הופיע שמה של החברה על השרוולים של 36 הקבוצות בשתי הליגות.
עם זאת, T-Home צפויה להמשיך לשמש כספונסרית החולצה המרכזית של באיירן מינכן. אלופת גרמניה מקבלת 20 מיליון אירו בשנה מהחברה, חסות החולצה השנייה הכי יקרה בעולם הכדורגל אחרי זו של מנצ'סטר יונייטד, שמקבלת 20.8 מיליון אירו בעונה מ-AIG.
רוצה לקבל לתיבת המייל שלך את כל העדכונים הכלכליים מהכדורגל האירופאי? הירשם עכשיו לניוזלטר והתראות ספורט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.