מי פרץ למחשבים של חברת הלבשה תחתונה וגנב תמונות של בר רפאלי?

אנשי חברת ההלבשה התחתונה "בוניטה דה מאס" נדהמו הבוקר לגלות באתר YouTube את כל התמונות שצולמו לקמפיין החדש של החברה לשנת 2009, בכיכובה של דוגמנית-העל הישראלית

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

מי פרץ למחשבים של חברת הלבשה תחתונה וגנב תמונות של בר רפאלי? אנשי חברת ההלבשה התחתונה "בוניטה דה מאס" נדהמו הבוקר (ד') לגלות באתר YouTube את כל התמונות שצולמו לקמפיין החדש של החברה לשנת 2009, בכיכובה של דוגמנית-העל הישראלית.

בחברה החלו בחקירה פנימית, שבסיומה יוחלט האם להגיש תלונה במשטרה.

"הייתי בטוח שמדובר במתיחה"

"הייתי בשוק ולא האמנתי למראה עיניי", סיפר הבוקר לחדשות 2 באינטרנט מנהל הפרסום של החברה, גולן בן-דוד. "לפני שבועיים העלנו לרשת סרטון על הקמפיין, והבוקר נכנסתי לאתר כדי לראות כמות צפיות, וגיליתי סרטון פיראטי שבו נחשפו כל התמונות של בר לקמפיין החדש. התקשרו אליי אנשים, והייתי בטוח שמדובר במתיחה. אני המום, דבר כזה מעולם לא קרה לי בעבר".

"אני מעריך כי האקרים, ככל הנראה מעריצים של בר רפאלי, פרצו למחשבים של 'בוניטה דה מאס' והצליחו לעלות על תמונות חסויות של דוגמנית בלנג'רי", הוסיף בן-דוד. "הם הרכיבו מעין קליפ מאולתר כשברקע המנון התקווה, והעלו את זה ל-YouTube באופן פיראטי".

"זה יכול להיות סוס טרויאני או פריצה למערכת"

הקמפיין בו מככבת רפאלי צולם לפני כחודש. בחברה תכננו לחשוף את התמונות בהדרגה. חלק מהתמונות היו אמורות להיחשף רק בחודש אוגוסט, ובו דגמים שעדיין לא הגיעו לישראל.

"מבחינתנו מדובר בנזק חמור מפני שכל התמונות נחשפו בבת-אחת. מיד עידכנו את ציפי, אמא של בר, והתחלנו בחקירה פנימית בחברה", הוסיף בן-דוד. "זה יכול להיות סוס טרויאני או פריצה למערכת".

מהחברה נמסר כי אתר החברה מאובטח ברמה גבוהה מאוד. לעובדים במקום אין אפילו גישה לרשתות חברתיות. טכנאי הרשתות של הצלמים וטכנאי הרשתות של החברה החלו בבדיקה בניסיון לבדוק האם מישהו מבפנים הוא שהדליף את התמונות. "כשנדע מה קרה נוכל להגיש תלונה במשטרה", סיכם.