רונן גור-פונארב מונה למנהל הקריאייטיב במשרד הפרסום נפתלי-אברהם.
המעבר של גור-פונארב מתבצע לאחר 9 שנים במארד הפרסום אדלר-חומסקי, בהן שימש כמנהל קריאייטיב של תקציבים מובילים במשק כגון: מפעל הפיס, בנק הפועלים, 9 מיליון, יפאורה תבורי, רשת שוקן ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.