רונן גור-פונארב מונה למנהל הקריאייטיב במשרד הפרסום נפתלי-אברהם

המעבר של גור-פונארב מתבצע לאחר 9 שנים במארד הפרסום אדלר-חומסקי, בהן שימש כמנהל קריאייטיב של תקציבים מובילים במשק כגון מפעל הפיס, בנק הפועלים, 9 מיליון, יפאורה תבורי, רשת שוקן ועוד

רונן גור-פונארב מונה למנהל הקריאייטיב במשרד הפרסום נפתלי-אברהם.

המעבר של גור-פונארב מתבצע לאחר 9 שנים במארד הפרסום אדלר-חומסקי, בהן שימש כמנהל קריאייטיב של תקציבים מובילים במשק כגון: מפעל הפיס, בנק הפועלים, 9 מיליון, יפאורה תבורי, רשת שוקן ועוד.