החיים הטובים של בקהאם באיטליה: משתכן בסוויטה מלכותית בעלות של 4,800 אירו ללילה

הקשר האנגלי מקבל ממילאן את התנאים הטובים ביותר להצליח - הקבוצה מממנת לו ולמשפחתו לינה שמחירה יגיע העונה לכ-745 אלף אירו ; בין הפינוקים בסוויטה: מיטה מצמר קאשמירי וריהוט אימפריאליסטי

דייויד בקהאם היה אמור לשחק חודשיים בלבד במילאן, אבל אחרי שהתאהב בקבוצה האיטלקית ולהיפך, סגרו הרוסונרי עם לוס אנג'לס גלאקסי כי הקשר יישאר בסן סירו לפחות עד תום העונה הנוכחית. אבל מתברר שסילביו ברלוסקוני, הבעלים של האדומים-שחורים, צריך לשלם ביוקר על מנת לענות על כל צרכיו של הטאלנט האנגלי.

בקהאם ומשפחתו עדיין לא מצאו דירה קבועה במילאנו (וטרם החלו בתהליך החיפושים), ובינתיים מממנים להם במילאן סוויטה מלכותית במלון חמישה כוכבים, שעלות לינה ללילה אחד בה עולה 4,500 ליש"ט (כ-4779.5 אירו). כך מדווח היום (א') "האינדיפנדנט".

בחישוב פשוט, עולה כי הלינה של בקהאם, שהצטרף למילאן ב-1 לינואר ויישאר בה לפחות עד המחזור האחרון של העונה בסרייה A, ב-31 במאי, תעלה למילאן בעונה הקרובה כ-745 אלף אירו.

המלון שבו משתכנים הבקהאמים, "פרינצ'יפה דה סאבויה", שייך לרשת המלונאות העולמית שמחזיקה בין היתר במלון "דורצ'סטר" היוקרתי בלונדון, ובמלונות "בברלי הילס" ו"בל-אייר" בלוס אנג'לס. בקס נהנה מחדר "מפואר ומרוהט בסגנון אימפריאליסטי" וממיטה "שעשויה ב-100% מצמר קאשמירי".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט