בנבחרת ישראל אולי מאוכזבים מהתיקו הביתי אתמול (שבת) מול יוון, אבל לפחות בכל הקשור להיבטים מסחריים בהתאחדות לכדורגל יכולים להיות שבעי-רצון מההתמודדות.
ההכנסות של ההתאחדות מהמשחק מול יוון אתמול באצטדיון רמת גן מסתכמות ב-4.2 מיליון שקל - שיא הכנסות לקמפיין הנוכחי. הסעיף העיקרי בהכנסות הוא מכירת זכויות השידור מהמשחק - כ-2 מיליון שקל על פי החלוקה הבאה: 1.05 מיליון שקל שמקבלת ההתאחדות מזכיינית ערוץ 2 רשת, ועוד כ-995 אלף שקל שהיא מקבלת עבור מכירת זכויות השידור של המשחק לחו"ל.
באצטדיון ברמת גן נכחו אתמול 37,913 צופים, כאשר בסביבות 1,000 כרטיסים נותרו בקופות. ההכנסה ממכירת כרטיסים הסתכמה ב-1.8 מיליון שקל. ההתאחדות גם נהנתה מהכנסה של כ-400 אלף שקל ממכירת שילוט ופרסום לחברות יווניות.
עד תום הקמפיין מובטח להתאחדות סכום של כ-6 מיליון שקל עבור זכויות טלוויזיה מאירוח שלושה משחקים - לטביה, לוקסמבורג ומולדובה - ובנוסף להכנסות ממכירת כרטיסים למשחקים אלו.
רוצה לקבל ישירות לתיבת המייל שלך את כל העדכונים הכלכליים מהכדורגל הישראלי? הירשם בחינם לניוזלטרים והתראות ספורט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.