מפרסמים ישראלים שניסו לרכוש חבילות פרסום באצטדיון רמת גן למשחק הנבחרת בשבת, נתקלו בסירוב של ההתאחדות לכדורגל וחברת השיווק ספורטפייב. בספורטפייב התנו את הפרסום על השלטים האלקטרוניים ("לדים") בהפיכה של החברה לשותפה רשמית של הנבחרת וברכישה של חבילת חסות ליתר המשחקים שנותרו בקמפיין.
אלא שמתברר שלמשחק הנבחרת הערב (ד') בכרתים הצליחו להשתחל שלוש חברות ישראליות, בין היתר בזכות העובדה שספורטפייב שמחזיקה בזכויות השיווק של המשחק, אישרה הפקה כפולה מכרתים - כלומר, צילום משני צדי המגרש: אחד עבור המפרסמים היווניים ואחד עבור הספונסרים של ספורטפייב העולמית והמפרסמים של הנבחרת.
באמצעות חברת "עמיתי שידור בע"מ", שבבעלותו של איש גל"צ משה זמוש, נמכרו שלוש חבילות למפרסמים ישראליים - Ubank קרנות נאמנות, חברת קלינטון סחר, וארומה ישראל - עבור כ-15 אלף דולר לחבילה. ההתאחדות לכדורגל לא תהנה מההכנסות, שיתחלקו בין ספורטפייב ל"עמיתי שידור".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.