אחרי ההייפ הגדול של המשחק הראשון מול יוון ביום שבת, גם הציבור התחיל להבין שהרעש סביב נבחרת ישראל היה הרבה יותר גדול ביחס ליכולת שלה. המשחק אתמול בכרתים הביא לזכיינית ערוץ 2 רשת רייטינג ממוצע של 24.3% בקרב משקי בית יהודיים, נתון המשקף 369 אלף בתי אב.
משחק הכדורגל היה המשדר הכי נצפה אתמול. עם זאת, מדובר בירידה לעומת המשחק ביום שבת ברמת גן שהביא רייטינג ממוצע של 27.3%. צמד המשחקים מול יוון הם הנצפים ביותר בקמפיין הנוכחי של הנבחרת. הרייטינג הממוצע של הנבחרת במוקדמות מונדיאל 2010 הוא 20.4%.
רשת שילמה עבור כל אחד ממשחקי הנבחרת סכום של כמיליון שקלים. הבעיה הגדולה של זכיינית ערוץ 2 היא העובדה שעד תום הקמפיין נותרו עוד ארבעה משחקים, כאשר הסיכוי של ישראל להעפיל למונדיאל נראה קלוש. ארבעת המשחקים הנותרים של ישראל ייערכו בחודשים ספטמבר-אוקטובר.
הירשם לניוזלט והתראות ספורט של גלובס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.