קליקסופטוור רוצה להתרחב בהודו: קונה חברה מקומית בסכום של 2.6 מיליון דולר

משה בן-בסט, יו"ר ומנכ"ל החברה: "מאנצ'יטרה פעילה בתחום שלנו, והיא תוכל לתרום לנו כמה וכמה לקוחות" קליקסופטוור נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 121 מיליון דולר, לאחר שמנייתה זינקה ב-129% מתחילת השנה

חברת התוכנה קליקסופטוור , שצמחה בהכנסות בשנת 2008, סימנה זה מכבר את הודו בתור מנוע להמשך הצמיחה בשנה הנוכחית. היום התברר שהחברה מוכנה גם להשקיע סכום קטן מכיסה כדי להשיג לעצמה בסיס פעילות מקומי בתת-היבשת ההודית, כשקליקסופטוור הודיעה כי תרכוש חברה הודית קטנה בשם Manchitra Services, בתמורה ל-2.6 מיליון דולר במזומן.

"מאנצ'יטרה פעילה בתחום שלנו, היא מציעה מוצרים מעט יותר בסיסיים אבל תוכל לתרום לנו כמה וכמה לקוחות", אמר היום ל"גלובס" משה בן בסט, יו"ר ומנכ"ל קליקסופטוור. "אנחנו פעילים בהודו כבר שנתיים וחצי, וחיפשנו בסיס מקומי כדי לממש את הפוטנציאל באזור, ובעיקר ליהנות מהגידול בתחום התשתיות".

בסוף 2008 שכבו בקופת קליקסופטוור 32 מיליון דולר במזומן, כך שמבחינתה היא אמנם פותחת את הארנק אך משתמשת רק בכסף הקטן. קליקסופטוור תוכל להשתמש ב-25 עובדי מאנצ'יטרה גם לתמיכה בלקוחות בהודו ולהתרחבות ללקוחות קיימים, וגם לפעילות של פיתוח תוכנות. לדברי בן-בסט, אין כוונה להעביר להודו פעילויות פיתוח המתקיימות כיום בישראל, אלא "להשתמש בכוח האדם בהודו לפעילויות פיתוח חדשות".

פתרונות התוכנה של קליקסופטוור מאפשרים לחברות לנהל באופן אוטומטי מערכי טכנאים וכוח-אדם נייד. החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 121 מיליון דולר, לאחר שזינקה 129% מתחילת 2009.