שבוע חמישי ברציפות: פלאפון בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

למקום השני בטבלת הפרסומות האהובות השבוע הגיעה הפרסומת ליופלה ; למרות החג: ירידה בהיקף ההשקעה בפרסומות בטלוויזיה

הפרסומת לרשת פלאפון, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, זוכה להוביל את רשימת הפרסומות הזכורות והאהובות גם השבוע, 5 שבועות רצופים. פלאפון רושמת את ההישגים המרשימים למרות צמצום בהשקעה התקציבית של הרשת בפרסומת.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי סך ההשקעה התקציבית עבור הפרסומת של פלאפון עמד השבוע על כ-0.6 מיליון דולר בלבד לעומת 2.3 מיליון דולר בשבוע שעבר, וכן כי כמות המופעים השבוע עומדת על 53 לעומת 109 מופעים בשבוע שעבר.

הפרסומת של תנובה ליוגורט יופלה, באמצעות מקאן-אריקסון, תופסת השבוע את המקום השני ברשימת הפרסומות האהובות ואת המקום החמישי ברשימת הפרסומות הזכורות. שיעורי האהדה של הפרסומת עומדים השבוע על 17.9%, אולם שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים השבוע על 4.6%, ירידה קלה ביחס לשיעורי הזכירה של הפרסומת בשבוע שעבר.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי ניתן להסביר את הירידה בשיעורי הזכירה לפרסומת של יופלה בירידה הניכרת בכמות המופעים של הפרסומת ביחס לשבוע שעבר (28 מופעים בלבד השבוע לעומת 86 מופעים בשבוע שעבר).

למרות חג הפסח, המשבר הכלכלי העמוק נותן אותותיו גם על תעשיית הפרסום. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ביחס לשבוע שעבר נותר כמעט ללא שינוי (277 לעומת 280). בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה קלה, כאשר השבוע סך התקציבים עומד על כ-36.0 מיליון דולר, לעומת כ-38.6 מיליון בשבוע שעבר.