מבצעים והנחות מופלגות הביאו לגידול של 5% במכירות הרהיטים ערב פסח

80% מהרהיטים שנמכרו לקראת פסח הם מתוצרת כחול-לבן ; מנתוני היצרנים עולה כי ערב פסח נרשם גידול של 3% במכירות ריהוט חדרי שינה, גידול של 6% במכירות כורסאות ופינות ישיבה וגידול של 8% במכירות פינות אוכל

מבצעים אטרקטיביים במיוחד בענף הרהיטים הביא לכך שלמרות המיתון, מכירות הרהיטים צמחו לקראת הפסח ב-5% בהשוואה לפסח אשתקד, לסך של 520 מיליון שקל.

בשבועיים האחרונים מורגשת במיוחד תנועת קונים ערה של רהיטים לקראת החג, דבר שהביא להתעוררות בענף. כך מסר אמנון שוורץ, יו"ר איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים ויו"ר ומנכ"ל קבוצת עמינח.

מנתוני היצרנים עולה כי ערב פסח נרשם גידול של 3% במכירות ריהוט חדרי שינה, גידול של 6% במכירות כורסאות ופינות ישיבה, גידול של 8% במכירות פינות אוכל וכסאות וגידול של 6% במכירות מזרנים.

לדברי שוורץ, יותר מ-80% ממכירות הרהיטים לפסח הם מתוצרת כחול-לבן. לטענתו, הסיבות להעדפת הריהוט הישראלי הן התאמת הרהיט לטעמו ולצרכיו של הצרכן הישראלי, שיפור משמעותי באיכות, זמני האספקה המהירים, המחירים האטרקטיביים ותנאי התשלום הנוחים.

שוורץ ציין כי לקראת הפסח ועקב אווירת המיתון, יצאו יצרנים רבים במבצעים והנחות אטרקטיביות במיוחד.