אלי גוטמן יישאר שנה נוספת בהפועל ת"א, שכרו ישודרג בכ-25%

מאמן האדומים ירוויח בעונה הבאה כ-150 אלף דולר נטו ; במידה והפועל תזכה באליפות, ינסו במועדון להשאיר בקיץ את וינסנט אניימה וסמואל יבואה, בניסיון להעפיל לצ'מפיונס ליג ולהעלות את השווי של השוער והחלוץ

במטרה לתת שקט למערכת לקראת המאבק על האליפות במחזורים המכריעים של הליגה, וכהוקרה על התוצאות המרשימות העונה, קיבל בשבוע האחרון בעלי הפועל ת"א, מוני הראל, החלטה עקרונית להשאיר במועדון את אלי גוטמן לפחות לשנה נוספת.

המאמן, שמרוויח כיום כ-120 אלף דולר נטו בעונה, צפוי לקבל שדרוג של כ-25% בשכר. הצדדים ידונו על פרטי החוזה בשבוע הבא, במטרה לצאת בהודעה רשמית עוד לפני הדרבי שייערך בעוד שבועיים.

למרות שכוכבי הקבוצה העונה, השוער הניגרי וינסנט אניימה והחלוץ הגנאי סמואל יבואה, מוזכרים כמועמדים להימכר בקיץ למועדונים בחו"ל, הרי שהפועל לא תמהר לשחרר אותם. בהפועל מסבירים כי במקרה של זכייה באליפות, שינוי שיטת המוקדמות של הצ'מפיונס ליג תעניק לקבוצה אפשרות סבירה להעפיל לשלב הבתים, לבטח אם השניים יישארו בבלומפילד.

גורם בקבוצה אמר היום ל"גלובס" כי גם שיקול כלכלי מעורב בהחלטה: "הופעה טובה של אניימה ויבואה בשלב הבתים תוכל להכפיל את המחיר שלהם, ואז הם יוכלו להימכר בינואר 2010. קיימת גם אופציה ריאלית שהם ישחקו במונדיאל בעוד שנה וחצי, מה שעשוי אפילו לשלש את המחיר שלהם".