רשת המשביר לצרכן תפתח 5 סניפים חדשים בהשקעה של 50 מיליון שקל

הסניפים החדשים ייפתחו בנתניה, כפר-סבא, כרמיאל, חולון ונצרת-עלית ויצטרפו ל-30 הסניפים הקיימים של הרשת ברחבי הארץ

רשת המשביר החדש לצרכן עומדת לפתוח 5 סניפים חדשים בחודשיים הקרובים, בהשקעה כוללת של 50 מיליון שקל. הסניפים החדשים ייפתחו בנתניה, כפר-סבא, כרמיאל, חולון ונצרת-עלית, ויצטרפו ל-30 הסניפים הקיימים של הרשת ברחבי הארץ.

בקניון השרון בנתניה הושכר למשביר לצרכן שטח של כ-1,500 מ"ר, לאחר שבשנת 2003 יצאה הרשת מהקניון בשל חוסר הסכמה עם בעלי הקניון דאז. לדברי סמנכ"ל בכיר לתפעול בקבוצת המשביר לצרכן, ניסים חסאן, "התבקשנו על-ידי הבעלים הנוכחיים של הקניון, קבוצת בריטיש ישראל, לחזור עם חנות בקונספט חדשני. זה נעשה בשיתוף עמוק ופורה איתם. לאחר שדנו בנושא עם חברי מועדון Club 365 בעיר, החלטנו לפתוח בקניון חנות שנייה בנתניה, כשחנות אחת כבר פועלת במרכז ביג בעיר".

לדבריו, החנות תוקם בשטח בתי-הקולנוע לאחר שיותקנו דרגנועים שיובילו אל הסניף. דמי השכירות הם 75 שקל למ"ר לחודש, לתקופה של 10 שנים עם אופציה ל-10 שנים נוספות.

סניף נוסף ייפתח במרכז G כפר-סבא של גזית גלוב ישראל, בשטח של כ-1,500 מ"ר. הסניף ימוקם ב-Mall האופנה שבמתחם. דמי השכירות הם כ-25 דולר למ"ר לחודש לפי שער של 4.2 שקלים לדולר. החוזה נחתם לתקופה של 10 שנים עם אופציה ל-10 שנים נוספות.

הסניף השלישי ייפתח בקניון חוצות כרמיאל בשטח של 2,100 מ"ר על פני קומה אחת. הסניף מעוצב בקונספט חדשני שהותאם במיוחד לאזור ולסביבה, ודמי השכירות הם 14 דולר למ"ר לפי שער של 4.2 שקלים לדולר. תקופת השכירות בחוצות כרמיאל זהה.

גם בחולון שכרה קבוצת המשביר לצרכן כ-1,500 מ"ר, בקניון עזריאלי חולון. לדברי חסאן, החנות תמוקם בשטח שפונה מבית-הקולנוע שכלל 6 אולמות. דמי השכירות בעסקה זו עומדים על כ-25 דולר למ"ר לפי שער של 4.2 שקלים לדולר, לתקופת שכירות זהה.

עבור הסניף החמישי שכרה הקבוצה כ-1,000 מ"ר בקניון לב העיר של מבני תעשייה מקבוצת פישמן בנצרת-עלית, שישולב עם ניו-פארם. דמי השכירות הם 86 שקל למ"ר לחודש, בחוזה לתקופה זהה.

לדברי חסאן, כל החנויות החדשות ייבנו בשיתוף בעלי הקניונים ובהשקעה משותפת איתם. סך כל ההשקעה מסתכמת ב-50 מיליון שקל, והיא תתחלק בין המשבר לצרכן ובעלי הקניונים.