אין הישגים ספורטיביים, יש נטישה של ספונסרים

סוני הודיעה כי לא תחדש את הסכם החסות שלה עם הגולפאית מישל ווי, המוערך ב-5 מיליון דולר בשנה ; ב-2007 היא דורגה כספורטאית השנייה הכי מכניסה בעולם עם 19 מיליון דולר - 18 מיליון מתוכם מהסכמי חסות

השבוע זו היתה מריה שראפובה, הספורטאית המכניסה בעולם, שנאלצה לסיים את ההתקשרות עם ענקית המשקאות PepsiCo שהכניס לה כמיליון דולר בעונה. אל הטניסאית הרוסייה מצטרפת כעת מישל ווי, מי שנחשבת לספורטאית השנייה הכי מכניסה בעולם מפרסום, שמתחילה להרגיש איך חוסר ההצלחה במגרש משפיע גם על הצד המסחרי.

חברת האלקטרוניקה סוני החליטה שלא לחדש את חוזה החסות עם הגולפאית האמריקנית בת ה-19, שמוערך ב-5 מיליון דולר בשנה. מדובר באחד מחוזי החסות הגבוהים ביותר אי פעם של ספורטאית.

ווי, שנחשבה לפוטנציאל מסחרי עצום כבר בגיל 14, לא מצליחה לממש את ההצלחות במגרש עצמו. ב-2005 היא חתמה על שני חוזי עתק - עם נייקי ועם סוני עבור כ-10 מיליון דולר לעונה. ב-2007 היא דורגה כספורטאית השנייה הכי מכניסה בעולם עם סכום כולל של 19 מיליון דולר - 18 מיליון מתוכם מהסכמי חסות. בעונה שעברה, בשל חוסר הצלחותיה במגרש, היא סיימה את השנה עם הכנסה של 12 מיליון דולר. בעקבות הפסקת החוזה עם סוני, היא צפויה לרדת לראשונה מזה חמש שנים מתחת להכנסה של 10 מיליון דולר בעונה.