קבוצת חג'ג' קנתה ב-32.4 מיליון שקל שטח בגוש הגדול בצפון ת"א - ותבנה עליו בניין עם 10 קומות ו-27 דירות; מחיר למיני פנטהאוז: 2.4 מיליון שקל

הקרקע נרכשה בתמורה לכ- 1.2 מיליון שקל יחידה, המוכרים הינם קבוצה של בעלים פרטיים ; בבנין יהיו דירות חמישה חדרים (מיני פנטהאוזים) בשטח 120 מ"ר, עם מרפסות (עוד 20 מ"ר)

קבוצת חג'ג', שמאגדת קבוצות רכישה, קנתה ב-32.4 מיליון שקל שטח בגוש הגדול בצפון תל אביב - ומתכוונת להקים בו בניין עם 10 קומות ו-27 דירות, בהשקעה מוערכת של 70 מיליון שקל.

בבנין יהיו דירות חמישה חדרים (מיני פנטהאוזים) בשטח 120 מ"ר, עם מרפסות (עוד 20 מ"ר). מחירי דירות אלו עדיין לא נקבעו, אולם לפי הודעת הקבוצה, עלות דירת מיני פנטהאוז חמישה חדרים בפרויקט מוערכת בכ- 2.4 מיליון שקל, עלות לדברי הקבוצה נמוכה בכ-30% מרמות המחירים הנהוגות בגוש הגדול.

הקרקע נרכשה בתמורה לכ- 1.2 מיליון שקל יחידה, המוכרים הינם קבוצה של בעלים פרטיים.

על חברי הקבוצה נמנים עורכי דין, רואי חשבון ובעלי מקצועות חופשיים נוספים. את הבניין יתכנן ככל הנראה האדריכל גיורא רוטמן והקבוצה אף תשכור שירותי מעצב פנים לשם שדרוג הבניין והשטחים הציבוריים הצמודים לו. לאחרונה דווח, כי המיליארדר האמריקני ניקולס ברגרואין, הכניס את קבוצת חג'ג' לשותפות החברה הציבורית ברגרואין רזידנטיאל. פרויקט הדגל של החברה הינו מגדל מאייר בשדרות רוטשילד בתכנונו של אדריכל העל ריצ'ארד מאייר מניו יורק. מדובר על מגדל בן 27 קומות (כאשר החברה ביקשה אישור לתוספת של 5 קומות נוספות) ו-140 דירות פאר.

קבוצת חג'ג בונה כיום כ-25 פרויקטים ברחבי תל אביב בלבד, בעיקר בתחום היוקרה, ונחשבת בין המובילות מקבוצות הרכישה בארץ. עו"ד יצחק חג'ג' אמר לאחרונה ל"גלובס": "ב-2010 או לכל המאוחר ב-2011 יחזור שוק היוקרה לעצמו. החברה לא הולכת למכור במחירים זולים ואין לחץ ברמה של כמה דירות צריך למכור ברבעון. יהיו מכירות ויכול להיות התפשרויות אבל עדיין ברמת מחירים גבוהה".