חברת אל-על לא תוכל להפעיל טיסות פנים-ארציות משדה-דב ומנתב"ג לאילת, זאת לאחר שבקשה שהגישה לרשות התעופה האזרחית נדחתה, בנימוק שאין כרגע מקום למנות מובילים נוספים בתעופה הפנים-ארצית.
אל-על ביקשה להפעיל 6-12 טיסות יומיות לאילת ולעובדה בחפיפה ללוחות הזמנים של נחיתות טיסות בינלאומיות בנתב"ג, ובכך לאפשר לתיירים לעבור בטיסת המשך לאילת ללא צורך לאסוף את מטענם בשדה, לצאת ממנו ולעלות על טיסות אחרות ליעדם הסופי באילת.
בקשת אל-על להפעלת טיסות לאילת באה על רקע מדיניות השמיים הפתוחים של משרד התחבורה, במסגרתה נפתחו קווים בינלאומיים לתחרות הן מצד מובילים זרים והן מצד מובילים ישראליים. במסגרת התחרות קיבלו ארקיע וישראייר מעמד מוביל נקוב ליעדים בחו"ל בהם הן מתחרות עם אל-על.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.