משה גאון: "הצלת משק המים בישראל היא עניין לאומי"

כך אמר תערוכת "קלינטק 2009", שתתקיים בסוף יוני ; הכנס המרכזי בתערוכה יעסוק השנה בהצלת משק המים בישראל, כעניין בעל חשיבות לאומית וכגלגל הצלה לעידוד תעשיות ההיי-טק והקלינטק, ותרומתן לכלכלת ישראל

הוועידה והתערוכה הבינלאומית השנתית לאיכות סביבה וטכנולוגיות מים, תערוכת "קלינטק 2009", תתקיים בגני התערוכה בתל-אביב בין התאריכים 29-30 ביוני. הכנס המרכזי יעסוק השנה בהצלת משק המים בישראל, כעניין בעל חשיבות לאומית וכגלגל הצלה לעידוד תעשיות ההיי-טק והקלינטק, ותרומתן לכלכלת ישראל.

הנהלת "קלינטק 2009" הודיעה, במשותף עם קבוצת גאון אחזקות, כי כנס המים יהיה לזכרו של בני גאון, אשר, לדבריהם, השכיל להבין כבר לפני כעשור את ההכרח בייסודה של תעשיית מים ישראלית, שתעמוד בראש החנית של נושא מרכזי זה בארץ ובעולם.

משה גאון, יו"ר גאון אחזקות, אמר לקראת התערוכה והכנס: "מדינת ישראל נמצאת בפתחו של משבר אסטרטגי ואסון לאומי בתחום המים: הכינרת בסכנת המלחה, עתודות המים של המדינה ניזוקו באופן בלתי הפיך כמעט, וישראל מפגרת אחר העולם המערבי בכל הפרמטרים המהותיים הנוגעים לחיסכון במים, להתפלה ולהשבת מי קולחין.

המשבר במשק המים יפגע לא רק באיכות חייהם של מיליוני ישראלים, אלא גם בענף החקלאות המפואר שהתפתח במדינה, וכן בענפים נוספים התלויים תלות מוחלטת כמעט במים. מטרת הדיון הכנס, הינה ליצור דינאמיקה של עשייה אקטיבית לפתרון משבר המים, פיתרון שלא יהיה מבחינת מס שפתיים בלבד. הצלת משק המים בישראל הוא עניין לאומי!"

כנס המים יתקיים ביום שני ה-29 ליוני, בהשתתפות ראשי הממשל החדש, אשר בידיהם המפתח לפתרון המשבר באופן אקוטי ומיידי, כך שייתן מענה הולם למצב החמור בשטח.