המשבר היכה ב"וושינגטון פוסט" והעיתון עבר להפסד רבעוני; המניה צונחת ב-13.8%

המוציא לאור דיווח על הפסד של 19.5 מיליון דולר ברבעון הראשון, לעומת רווח של 39 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ; הוצאות חד-פעמיות וירידה בהכנסות מפרסום תרמו להפסד

המשבר היכה ב"וושינגטון פוסט" והעיתון עבר להפסד רבעוני. בתגובה, המניה צונחת ב-13.8% בבורסה בניו-יורק. שווי-השוק של המניה הוא 3.39 מיליארד דולר, מאחר שהמניה טיפסה ב-8.4% מתחילת השנה.

המוציא לאור דיווח על הפסד של 19.5 מיליון דולר ברבעון הראשון, לעומת רווח של 39 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מדובר בהפסד שווה-ערך של 2.04 דולר למניה, לעומת רווח תואם של 4.08 דולר למניה אשתקד. הוצאות חד-פעמיות הקשורות בארגון מחדש (למשל פרישה מוקדמת של עובדי "ניוזוויק") וירידה בהכנסות מפרסום תרמו להפסד.

ההכנסות ירדו ב-1% ל-1.05 מיליארד דולר, בעקבות ירידה בהכנסות מפרסום בעיתון הדגל של ההוצאה לאור, "ניוזוויק", כמו גם בתחנות הטלוויזיה. האנליסטים ציפו להכנסות של 1.07 מיליארד דולר. ואולם, בשורה התחתונה ההפתעה היתה כה גדולה, שכן האנליסטים ציפו לרווח של 3.48 דולר למניה.

ההכנסות מהעיתונים המודפסים קטנו ב-22% ל-160.9 מיליון דולר, על רקע ירידה של 33% בהיקף ההכנסות מממודעות פרסום. גם הכנסות מתחומי פרסום אחרים, כמו לוחות מודעות, ראו ירידה תלולה. ההכנסות מהעיתונות המקוונת של הקבוצה קטנו ב-8%, בעיקר עקב ירידה במכירות מודעות מסווגות. ב"ניוזוויק" ההכנסות קטנו ב-14% על רקע ירידה במספר עמודי המפרסמים במהדורה המקומית והבינלאומית כאחד.

Washington Post Co BWashington Post Co B