עמיקם כהן ירוויח באל-על 90 אלף שקל - ויקבל אופציות ב-4.6 מיליון שקל; הוא, אשתו וילדיו יקבלו 2 כרטיסי טיסה כל אחד חינם - ועוד 3 כל אחד ב-90% הנחה

החברה דיווחה כי תנאים של כהן, יו"ר החברה הנבחר, יובאו לאישורה של אסיפת בעלי המניות ב-24 ביוני ; כל חברי הדירקטוריון, למעט איזי בורוביץ אישרו את תנאי ההעסקה ; בורוביץ': "ההתקשרות עם היו"ר צריכה לכלול מנגנון של תלות בביצועי החברה" ; כהן ומשפחתו יקבלו גם כרטיסים ללא הגבלה בהנחה של 50% - במחלקות ביזנס ומעלה

חברת אל על תבקש מהאסיפה הכללית של בעלי מניות החברה שתכונס ב-24 ביוני לאשר לה לשלם לעמיקם כהן, יו"ר הדירקטוריון החדש, שכר חודשי של 90 אלף שקל.
בנוסף יקבל כהן אופציות של החברה בהיקף של 4.6 מיליון שקל והחזר הוצאות אש"ל, אירוח וטלפון נייד. תנאי העסקתו של כהן אושרו כבר על ידי ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה .

מהדיווח לבורסה עולה עוד כי כיאה ליו"ר חברת תעופה יהיה זכאי כהן גם להטבות בכרטיסי טיסה: כהן, בת זוגו וילדיו עד גיל 21, יהיו זכאים לקבל 2 כרטיסי טיסה בטיסות אל על (לנסיעות שלא בתפקיד) על בסיס מקום מובטח, בחינם. בנוסף לכך, יהיה זכאי כל אחד מהם ל-3 כרטיסי טיסה בשנה, על בסיס מקום מובטח, בהנחה של 90% מהתעריפים המקובלים בחברה בנוגע לחישוב הנחות לעובדי החברה.

בנוסף יהיו זכאים כהן ובני משפחתו לכרטיסי טיסה ללא הגבלה על בסיס מקום מובטח, בהנחה של 50% מהתעריפים המקובלים בחברה בנוגע לחישוב הנחות לעובדי החברה. כהן ובת זוגו יהיו זכאים לכרטיסים במחלקת השירות הגבוהה ביותר בטיסה הרלוונטית. בני המשפחה האחרים של כהן יהיו זכאים לכרטיסים במחלקת עסקים.

כל חברי הדירקטוריון למעט איזי בורוביץ אישרו את תנאי ההעסקה. בורוביץ' נימק את התנגדותו בכך שהתקשרות עם היו"ר צריכה לכלול מנגנון, כך שחלק מהתמורה יהיה תלוי בביצועי החברה, בייחוד בתנאי השוק הנוכחיים.

אם כהן ישלים 3 שנות כהונה כיו"ר דירקטוריון החברה, הוא יהיה זכאי לקבל הטבות בכרטיסי טיסה בטיסות אל על לתקופה של 5 שנים לאחר סיום כהונתו.