אינפיניטי משיקה אולם תצוגה חדש ברחוב רוטשילד בת"א

האולם הוקם בהשקעה של 100 אלף דולר ; החברה הודיעה גם כי תתחיל לשווק בקרוב את גרסת הקונברטיבל של ה-G37 קופה ; הדגם המוביל של החברה הוא דגם ה-FX המהווה 40% מכלל המכירות

מותג רכבי היוקרה אינפיניטי חנך היום אולם תצוגה שני של החברה בשד' רוטשילד 69 בתל-אביב. אולם תצוגה זה יפעל במקביל לאולם אינפיניטי בבית קסטיאל ויהווה נקודת מכירה נוספת עד למעבר למשכנה הקבוע של החברה בהרצליה פיתוח במהלך אוגוסט.

האולם בשד' רוטשילד ממוקם בבניין לשימור, שטחו כ-80 מטרים והיקף ההשקעה הכספית בו מוערך בכ-100 אלף דולר. בחלק האחורי של האולם, המשתרע על כ-100 מטרים, ממוקמת גלריה אשר תשמש מתחם לשיתופי פעולה עם אומנים, העמדת תערוכות מתחלפות, השקות ואירועים של מותגים בעלי עולם תוכן דומה.

אולם התצוגה הקבוע של החברה שיפתח באוגוסט בבית משכית שבהרצלייה פיתוח ישתרע על שטח של כ-500 מטר מרובע, יכלול חדר נפרד למסירת הרכבים ללקוחות ויעוצב לפי הסטנדרטים הגבוהים של אולמות תצוגה אינפיניטי ברחבי אירופה.

עם פתיחת משכנה הקבוע של אינפיניטי, ייסגרו שני האולמות הנוכחיים. אינפינטי דיווחה היום כי מאז החלה את פעילותה הרשמית בישראל בתחילת חודש ינואר 2009, נמסרו כ-45 רכבים ללקוחות.

הדגם המוביל של החברה הוא דגם ה-FX המהווה 40% מכלל המכירות.

אינפיניטי FX37

החברה הודיעה כי לקראת סוף השנה הנוכחית היא עתידה להשיק בישראל את דגם הקונבריטיבל של ה-G37. הרכב יציע מנגנון גג קשיח המתקפל בשלושה חלקים לתא המטען ומנוע V6 בנפח 3.7 ליטר בהספק 320 כוחות סוס.

אינפיניטי קונבריטיבל G37

אינפיניטי קונבריטיבל G37