שבוע שלישי ברציפות: "המרוץ למיליון" מובילה את טבלת הרייטינג השבועית

במקום השני מדורגת "מונית הכסף", ובמקום השלישי טקס יום הזיכרון ששודר בערוץ 2 ; נתוני הרייטינג של השבוע החולף בכלל הערוצים המסחריים ממשיכים להיות נמוכים מהממוצע

"המרוץ למיליון" של זכיינית ערוץ 2 רשת ממשיכה לשמור על מקומה בצמרת טבלת הרייטינג השבועית זה השבוע השלישי ברציפות, עם ממוצע של 23% בקרב משקי-בית יהודיים ו-585 אלף צופים פרטיים. יחד עם זאת, נתוני הרייטינג של השבוע החולף בכלל הערוצים המסחריים ממשיכים להיות נמוכים מהממוצע.

הרייטינג הממוצע הנמוך יחסית במהלך החודש האחרון נובע הן מהחגים שחלו בתקופה זו והן מלוחות השידורים שיושקו בקרוב על-ידי הזכייניות.

גם קשת וגם רשת עומדות להשיק תוכניות דגל: "שבוע סוף" תושק על-ידי רשת במהלך השבועיים הקרובים מחדש, וכך גם העונה השנייה של סדרת הדרמה "מסודרים" של קשת תושק בקרוב.

במקום השני בטבלה השבועית מדורגת "מונית הכסף" של קשת עם רייטינג ממוצע של 20.9% ו-489 אלף צופים פרטיים, ובמקום השלישי טקס יום הזיכרון ששודר בערוץ 2 ורשם רייטינג ממוצע של % 20.8 בקרב משקי-בית יהודיים ו-531 אלף צופים פרטיים.

הרייטינג הממוצע של חדשות ערוץ 2 באמצע השבוע הסתכם השבוע ב-19.4%, זאת לעומת הרייטינג הממוצע של חדשות ערוץ 10 שעמד על 11.6% בקרב משקי-בית יהודיים.

רגע לפני הגמר, "הישרדות" של ערוץ 10 רשמה רייטינג ממוצע של 18.4% בקרב משקי-בית יהודיים בפרק ששודר אמש (מוצ"ש) ודורג במקום השישי בטבלה, זאת לעומת רייטינג של 17.8% לפרק ששודר ביום רביעי, מוצאי יום העצמאות.