קבוצת "רדיו עכשיו": נפגענו מהליך דחיית המכרז על הרדיו האזורי בשרון

הפנייה לרשות השנייה באה בעקבות ההחלטה לדחות בשבוע את המכרז, וזאת במטרה לאפשר ליועץ המשפטי לממשלה להכריע בסוגיות משפטיות הקשורות לדודי ויסמן, המחזיק במניות "רדיו ללא הפסקה"

קבוצת "רדיו עכשיו", המתמודדת במכרז הרדיו באזור השרון, יוצאת נגד החלטת מועצת הרשות השנייה לדחות את המכרז על אזור הזיכיון. לטענתה, מדובר בפגיעה בשוויון בינה לבין "רדיו ללא הפסקה" - המתמודדת השנייה במכרז.

הפנייה לרשות השנייה באה בעקבות ההחלטה לדחות בשבוע את המכרז, וזאת במטרה לאפשר ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, להכריע בסוגיות משפטיות הקשורות לדודי ויסמן, המחזיק במניות רדיו ללא הפסקה.

במכתב מטעם קבוצת "רדיו עכשיו" כתב עו"ד אורן רייף ממשרד גולדפרב ושות', כי "ככל שיש אמת בפרסום, יש כאן פגיעה בשוויון בין המציעים במכרז - ובמיוחד לנוכח העובדה שקבוצת וייסמן היא המפעילה הנוכחית של התחנה נשוא המכרז, הגם שלא זכתה במכרז אלא נכנסה בנעליו של המפעיל הקודם".

מקבוצת "רדיו עכשיו" נמסר בתגובה: "אנו סמוכים ובטוחים כי הרשות השנייה מנהלת את המכרז בצורה ישרה ומקצועית, ואנו בטוחים כי הדגש ששמנו בהצעת הקבוצה על רדיו אזורי אמיתי - כנדרש על-פי רוח הרשות השנייה - תזכה אותנו בזכייה ביושר במכרז".