האם הטלפוניה של פרטנר עונה על הציפיות? מבצע חדש מציע שיחות חינם

בניסיון לגייס אלפי לקוחות חדשים לשירותי החברה, יוצאת פרטנר במבצע המעניק ללקוחות החדשים 3 חודשים של שיחות חינם למספרים ניידים ונייחים וחיבור לאינטרנט ; פרטנר: "אין בכך להעיד על קושי בגיוס מצטרפים חדשים"

קצב המנויים המצטרפים לשירותי הטלפוניה והאינטרנט של פרטנר נמוך מהציפיות, כך מעריכים גורמים בשוק. בניסיון לגייס אלפי לקוחות חדשים לשירותי החברה, פרטנר יצאה בימים אלה במבצע במסגרתו היא תעניק ללקוחות החדשים 3 חודשים של שיחות חינם למספרים ניידים ונייחים וחיבור לאינטרנט.

לפרטנר יש כיום כ-15 אלף לקוחות המנויים לשירותי הטלפוניה הנייחת והאינטרנט.

האם המבצע החינמי אינו מבטא סטייה מהתוכניות וההצהרות של פרטנר, שדיברה על כך שהיא לא מתכוונת להתמודד במגרש המחיר בשירותי הטלפוניה שלה? לדברי פרטנר, המבצע החינמי מבטא את האמונה של החברה במוצר שלה, ואין בכך כדי להעיד על קושי בגיוס מצטרפים חדשים.

הורידה את מחירי הגלישה

לאחרונה הפחיתה החברה אף את מחיר חבילת הגלישה שלה מ-45 שקל ל-35 שקל לחודש, במסגרת המבצעים המשולבים לטלפוניה ואינטרנט.

יש לציין כי הלקוחות שמצטרפים למבצע אינם מתחייבים לתקופה מסוימת, ובנוסף הם מקבלים נתב והתקנה בחינם.

לדברי פרטנר, "מדובר במבצע לנציגי המכירות המאפשרים ללקוחות להתנסות במוצר מנצח, המספק מענה אופטימלי לכל צרכי התקשורת של הלקוח בבית. בתום תקופת ההתנסות יוכלו המתנסים להצטרף כלקוחות מן המניין בהתאם לבחירתם.

"אנחנו שבעי -צון מאוד מקצב ההצטרפות. והלקוחות שהצטרפו עד כה מביעים שביעות-רצון גבוהה מאוד מאיכות השירות ומהשירותים המתקדמים המוצעים להם".