ווקלטק, שמכניסה כ-6 מיליון דולר בשנה, זכתה בחוזה של 5 מיליון דולר

במסגרת החוזה עם חברת התקשורת הניגרית Mobitel, תספק ווקלטק פתרונות VoIP על רשת WiMAX לחוזה פוטנציאל הכנסות גבוה מזה שדווח

זכייה מהותית לחברת ווקלטק באפריקה: החברה, שרמת ההכנסות השנתית שלה היא כ-6 מיליון דולר, זכתה היום בחוזה שהיקפו 5 מיליון דולר. מדובר בחוזה עם חברת התקשורת Mobitel הניגרית, שמקימה את רשת הדור הבא שלה.

בשלב ראשון תקים החברה את הרשת בשתי ערים מרכזיות, ובעתיד היא מתכננת להרחיב אותה לחלקים נוספים בניגריה, כך שפוטנציאל ההכנסות של ווקלטק מהחוזה גבוה מ-5 מיליון הדולר עליהם היא מדווחת היום. החברה לא מסרה על פני כמה זמן יוכרו ההכנסות מהחוזה.

ווקלטק מהרצליה היא חלוצת תחום ה-VoIP, העברת קול על-גבי הרשת.

"בשנת 2009 אנחנו מתמקדים באפריקה וברוסיה", אומר נשיא ומנכ"ל החברה, עידו גור. "מוביטל היא חברה ניגרית ותיקה שעברה שינוי, וזכתה ברישיון להקמת רשת WiMAX. זה פרויקט שהלב שלו הוא VoIP, ו-ווקלטק נותנת בו גם שירותים מקיפים, בהתאם לאסטרטגיה שלנו. זה חוזה מהותי מאוד עבורנו", מציין גור.

ווקלטק היא ה"קבלן הראשי" של הפרויקט, ומובילה למעשה קונסורציום של חברות טכנולוגיה. ווקלטק תספק למוביטל פתרונות לשירותי קול על גבי רשת ה-WiMAX, ובמקביל גם תקים את תשתית ה-IP של מוביטל, כמו גם את התשתית לאספקת שירותי אינטרנט ואת פתרונות הבילינג (גבייה) וניהול המנויים. ווקלטק גברה על מתחרות גדולות ממנה בהרבה במכרז של מוביטל, ובהן מוטורולה.

שווי השוק של ווקלטק הוא 4 מיליון דולר, והיא נסחרת ברשימה המשנית של הנאסד"ק, הקפיטל מרקט.