מכירות גיוון אימג'ינג גדלו ב-12% והסתכמו ב-30.5 מיליון דולר

הכנסות החברה באמריקה גדלו ב-28% ; החברה מכרה ברבעון הראשון 50,100 גלולות PillCam ; הרווח הנקי (GAAP) נפל ב-78% והסתכם ב-239 אלף דולר ; החברה חזרה על הערכותיה לשנת 2009 כי מכירותיה יהיו בטווח של 141-148 מיליון דולר

יצרנית גלולת הצילום, גיוון אימג'ינג פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2009. מהדו"חות עולה כי מכירות החברה גדלו ב-12% והסתכמו ב-30.5 מיליון דולר, כאשר הכנסות החברה באמריקה גדלו ב-28%.

החברה מכרה ברבעון הראשון 50,100 גלולות PillCam, גידול של 8.7% לעומת אותה התקופה אשתקד. כאשר ההזמנות החוזרות של הגלולה גדלו ב-10%.

הרווח הנקי (לפי התקן החשבונאי המקובל GAAP) נפל ב-78% והסתכם ב-239 אלף דולר או סנט אחד למניה לעומת רווח של 1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי (NON GAAP) דווקא עלה ל-6 סנט למניה לעומת רווח אפסי ברבעון המקביל אשתקד. שיפור חל גם ברווח הגולמי והתפעולי.

סך המזומנים, שווי מזומנים ואגרות החוב שהיו במאזני החברה בסיום הרבעון הסתכם ב-74 מיליון דולר.

החברה חזרה על הערכותיה לשנת 2009 כי מכירותיה יהיו בטווח של 141-148 מיליון דולר. בנוסף מעריכה החברה כי הרווח למניה על בסיס GAAP יהיה בטווח של 20-28 סנט למניה, ואילו הרווח למניה על בסיס NON GAAP יהיה בטווח שבין 46-54 סנט למניה בדילול מלא.

חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג אמר עם פרסום הדוחות: "אנו מרוצים שהשגנו הכנסות ורווח נקי נאים ברבעון הראשון, למרות המצב הכלכלי בעולם, אשר היתה לו השפעה שלילית על הביקוש לציוד הוני. אנו ממשיכים להביע אופטימיות זהירה לגבי המשך השנה, זאת בזמן שאנו מרחיבים את נוכחות ה-PillCam בשוק העולמי, בעיקר בצרפת ויפן וכן ממשיכים להגדיל את השוק עבור ה-PillCam ומערכת ה-Bravo בשוק האמריקני".

אתמול בוול סטריט ירדה המניה בניגוד למגמה ב-1.7% ל-8.01 דולר ובמסחר המאוחר איבדה עוד 1%. המחיר משקף למניה שווי שוק של 234 מיליון דולר.