פריגו היכתה תחזית הרווח והציגה רווח מתואם של 47 מיליון דולר; פספסה בהכנסות

חברת התרופות שמה את קרליין על המדף ; מנכ"ל פריגו ישראל: "לא נפטר עובדים" ; ההכנסות ברבעון היו 505.9 מיליון דולר

פריגו רוצה להתמקד בתחום הליבה שלה, מוצרי הבריאות, ומעוניינת למכור את עסקיה של קרליין, הפעילה בתחום הקוסמטיקה.

קרליין היא חלק מפריגו ישראל, לשעבר אגיס, שנרכשה על-ידי חברת התרופות האמריקנית פריגו לפני מספר שנים. פריגו דיווחה בעבר על כוונתה לבצע שינוי במבנה העלויות בישראל, וכעת היא שוכרת את שירותי בנק ההשקעות וויליאם בלייר, ושותפו המקומי פועלים שוקי הון, למציאת רוכש.

"זה עסק מצוין בעל פוטנציאל גבוה", אומר מנכ"ל פריגו ישראל, רפי לבל. "נמשיך להשקיע בו מאמצים, ואנחנו מחפשים רוכש שמסוגל לשמר ולקדם את הפעילות בישראל. המהלך יחזק את העסקים האחרים של פריגו בארץ". לבל מכחיש בתוקף שבכוונת החברה לפטר עובדים בישראל.

במקביל, פריגו פרסמה היום את דו"חות הרבעון הפיסקאלי השלישי שלה, בו פספסה את תחזית ההכנסות ועקפה את תחזית הרווח של השוק. ההכנסות ברבעון היו 505.9 מיליון דולר, ונרשם רווח נקי מתואם של 47 מיליון דולר, שהם 50 סנט למניה. החברה נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי של 2.3 מיליארד דולר.