לא רק בחו"ל: פולאר נדל"ן מקימה קניון דרכים בצומת עמיעד שבצפון

לאחר שנכוותה בעיקר בשל השקעות גרנדיוזיות בחו"ל, מתחילה פולאר בהקמת קניון צנוע בצפון

במקביל לתוכניות הגדולות לרכישת מקבצי דיור בארה"ב, תתחיל בקרוב קבוצת פולאר להקים מרכז מסחרי בגליל. פולאר נדל"ן, מקבוצת פולאר השקעות שבשליטת זיל פלדמן ותמיר ספיר, תחל בימים הקרובים בבניית קניון דרכים בצומת עמיעד שבגליל, בעלות כוללת של כ-25 מיליון שקל.

הקניון ייקרא "שער הגליל" והוא יכיל 3,500 מ"ר מסחרי בארבעה מבנים צמודים חד קומתיים. מיקומו של הקניון סמוך לתחנת הדלק פז בצומת עמיעד לכיוון צפון. את הקניון משווקת בבלעדיות חברת עמיתי שידור מחיפה, בניהולו של שדר גלי צה"ל משה זמוש (המוכר מתוכנית הכדורסל "צעד וחצי").

צומת עמיעד מחבר בין כביש 90 (כביש אילת-קרית שמונה) לכביש 85 (כביש המחבר בין עכו לצומת עמיעד) והוא נמצא סמוך לקיבוץ עמיעד. בשנה שעברה השלימה החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) פרויקט של שדרוג והרחבה של כביש 85 מצומת נחל עמוד עד צומת עמיעד וכן הרחבה ושדרוג של כביש 65 מצומת גולני עד צומת עמוד. הפרויקט כלל הרחבת הכביש לדו מסלולי בכל צד ושיפור התאורה.

כאמור, עלות ההקמה הכוללת של הקניון (כולל עלות הקרקע) היא 25 מיליון שקל. הקניון צפוי להכיל 25 בתי עסק ודמי השכירות צפויים לעמוד על 110 שקל למ"ר לחודש (שיכולים להניב לה כ-4.6 מיליון שקל לשנה). כיום מתנהלים מגעים להשכרת שטחים בקניון בין היתר לרשת בתי הקפה "ארומה", וכן לרשת Yellow ולרשת סופרמרקטים גדולה. הקניון צפוי לפעול שבעה ימים בשבוע.

בקרבת מקום פועלים היום שני קניונים קיימים. האחד הוא קניון חאן ראש פינה של חברת שומרון יזמות ופיתוח, שנפתח לציבור לפני כחודשיים, והשני הוא קניון סנטר הגליל של דלק נדל"ן בצומת ראש פינה.

פולאר נדל"ן מחזיקה גם בקניון הדרכים M הדרך שבמחלף בית ינאי בשרון. קניון זה שוכן בשטח מושב בית חרות בצדו המזרחי של כביש החוף וכולל כ-10,000 מ"ר. גם קניון זה פועל במתכונת של שבעה ימים בשבוע. *