ההפסד התפעולי של ווקלטק הצטמצם ב-17% ל-1.2 מיליון דולר ביחס לרבעון הקודם

הכנסותיה ברבעון ירדו ב-33% והסתכמו במיליון דולר ■ לחברה מזומנים ושווי מזומנים בסך של 12.3 מיליון דולר ■ דיווחה על הפסד נקי של 1.5 מיליון דולר לעומת רווח של חצי מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2008

חברת ווקלטק המספקת פתרונות מולטימדיה וקול על גבי רשת האינטרנט פרסמה היום (ב') לפני תחילת המסחר את תוצאותיה הכספיות לסיום הרבעון הראשון של השנה.

הכנסותיה ברבעון הסתכמו במיליון דולר לעומת 1.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2008, ירידה של 33% בהכנסות ובהתאם לתחזיות החברה, והושפעו מעונתיות כמו גם מהאטה הכלכלית העולמית. בנוסף הושפעו התוצאות מהליכי הרה ארגון, כאשר הארגון מחדש בתחום המכירות צפוי להמשיך ולהשפיע על עסקי החברה גם במחצית השניה של השנה.

בנטרול השפעות ירידת ערך מוניטין וירידת ערך נכסים הסתכמו ההוצאות התפעוליות ב-1.9 מיליון דולר וההפסד התפעולי הסתכם ב-1.2 מיליון דולר, זאת לעומת 2.3 מיליון דולר ו-1.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי 2008. הנתונים התפעוליים מצביעים על ירידה של 18% בהוצאות התפעוליות ועל ירידה של 17% בהפסד התפעולי.

ההפסד הנקי הסתכם ב-1.5 מיליון דולר או 21 סנט למניה לעומת רווח של חצי מיליון דולר או 7 סנט למניה ברבעון הרביעי של 2008. בבחינת הדוחות המתואמים (NON GAAP) היה ההפסד הנקי 1.1 מיליון דולר או 17 סנט למניה לעומת רווח של 4.7 מיליון דולר או רווח של 64 סנט למניה ברבעון הקודם, אשר כלל 6.1 מיליון דולר של הכנסות כתוצאה ממכירת פטנטים.

בסיום הרבעון הראשון היו במאזני החברה מזומנים ושווי מזומנים בסך של 12.3 מיליון דולר.

עידו גור, נשיא ומנכ"ל החברה אמר עם פרסום הדו"חות "הדו"חות מצביעים כי אנו נמצאים על המסלול הנכון במסגרת התוכנית האסטרטגית. הצלחנו לצמצם את הפסדנו התפעוליים ואת השורה התחתונה ואנו מצפים כי מגמה זו תימשך גם ברבעונים הבאים".

"התפתחות חיובית נוספת שצפויה להשפיע ועלייה הודענו לאחרונה היתה הזמנה בסך 5 מיליון דולר מחברת מוביטל ניגריה, כמו כן ההזמנות בצנרת גדלו גם במהלך הרבעון בעיקר מרוסיה ואפריקה".