ירידה של 21% במכירות קרליין ברבעון ל-18 מיליון דולר

זאת לעומת הרבעון המקביל ב-2008 ■ קרליין, מפתחת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, עומדת בימים אלה למכירה ע"י החברה האם פריגו ישראל, שמעוניינת להתמקד בעסקי הליבה שלה - תחום הבריאות

לקראת מכירתה של קרליין מתפרסמות היום (ג') התוצאות הכספיות של החברה מהרבעונים האחרונים. קרליין, מפתחת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, היא חלק מפריגו ישראל (לשעבר אגיס), והיא הועמדה למכירה על-ידי החברה האם שמעוניינת להתמקד בעסקי הליבה שלה, תחום הבריאות.

מנתונים שהעבירה היום פריגו לבורסה עולה כי ברבעון האחרון (שהסתיים בסוף מארס) נרשמה חולשה במכירות קרליין, והן הסתכמו ב-18 מיליון דולר. מדובר בירידה של 26% לעומת הרבעון הקודם ובירידה של 21% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2008.

ב-12 החודשים שהסתיימו ביוני 2008 הסתכמו ההכנסות של קרליין ב-92.2 מיליון דולר, כשבכל רבעון ההכנסות צמחו ביחס לרבעון שקדם לו. פריגו לא מפרסמת נתונים על הרווח הנקי של קרליין.

הרבעון הבא אמור להיות חזק עונתית ולפצות על החולשה ב-3 הרבעונים שקדמו לו.