רווחי ריטליקס נפלו ב-37% ל-750 אלף דולר אך תזרים המזומנים והרווח התפעולי השתפרו באופן משמעותי

התוצאות עקפו את תחזיות האנליסטים ■ ההכנסות ירדו ב-13% ■ תזרים המזומנים מפעילות שוטפת זינק ל-20.5 מיליון דולר לעומת 400 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד ■ הרווח התפעולי המתואם קפץ פי 3.85 ביחס לרבעון המקביל אשתקד

חברת ריטליקס הדואלית המשמשת כספקית בינלאומית של פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים פרסמה היום (ה') לפני תחילת המסחר בוול סטריט את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2009 ועדכנה כלפי מעלה את התחזית להמשך השנה.

ריטליקס דיווחה על ירידה של 37% ברווח מתואם שהסתכם ב- 75 אלף דולר או 4 סנט למניה ועקפה בסנט אחד את התחזית, כמו כן עקפה את התחזית גם בשורה העליונה, כשהכנסותיה ירדו ב-13% ל-46.9 מיליון דולר לעומת צפי כי יסתכמו ב-44.3 מיליון דולר.

החברה דיווחה על המשך שיפור במרווחים התפעוליים, על אף ההאטה הכלכלית, כאשר הרווח התפעולי המתואם זינק פי 3.85 ביחס לרבעון המקביל אשתקד והסתכם ב-5 מיליון דולר לעומת 1.3 מיליון דולר.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה גדל גם הוא באופן משמעותי והסתכם ב-20.5 מיליון דולר בסיום הרבעון הראשון לעומת תזרים של 400 אלף דולר אשתקד. סך המזונים ושווי המזומנים וני"ע הסחירים של החברה הסתכמו ביותר מ-56 מיליון דולר.

החברה חזרה על התחזית לשנת 2009 לפיה הכנסותיה ינועו בטווח שבין 180-200 מיליון דולר והרווח השנתי ינוע בטווח שבין 5-11 מיליון דולר.

בארי שקד, מנכ"ל החברה: "התוצאות משקפות את החולשה שהייתה צפויה בתנאי השוק אותם הדגשנו בתחילת השנה. המשכנו את מהלכי ההתייעלות וצמצום הוצאות התפעול כולל הפחתה נוספת במספר העובדים. אנו ממשיכים בניהול זהיר של פעילותינו על מנת לענות על צרכי לקוחותינו"