קרן וינוד קושלה ו-וירג'ין גרין פאנד במשלחת משקיעי הון סיכון שתבחן טכנולוגיות קלינטק ישראליות

המשלחת תגיע לישראל בשבוע הבא בתיווך לשכת המסחר של ישראל בקליפורניה, תפגוש חברות קלינטק ישראליות בכנס שתקיים ארנסט אנד יאנג ונציגיה ייקחו חלק במושב הקלינטק בכנס IVA

[הרשמה לניוזלטר סביבה]

בשבוע הבא, בין התאריגים 18-21 במאי, תגיע לישראל משלחת של 40 נציגים מ-25 קרנות הון סיכון אמריקניות ואירופיות ממוקדות קלינטק, כדי לפגוש טכנולוגיות ישראליות בתחומי היעילות האנרגטית, אנרגיות חלופיות ופתרונות מים. כך נודע ל"גלובס".

המשלחת היא פרי עבודה של לשכת המסחר של ישראל בקליפורניה (CICC), והיא מהווה המשך למפגש שהתקיים בספטמבר שעבר בקליפורניה בין חברות קלינטק וגופי השקעה ישראלים לבין גופים אמריקנים.

על גופי ההשקעה במשלחת נמנים בין היתר קושלה ונצ'רס, הקרן של וינוד קושלה; ונטג' פוינט; גוד אנרג'יס; קיינן פרטנרס; CA; שי וויס, מנכ"ל ושותף בווירג'ין גרין פאנד; סיליקון ואלי בנק ואחרים. חלק מהגופים הללו הם המממנים של ביקור המשלחת, לצד קרן איזראל קלינטק הישראלית וארנסט אנד יאנג ישראל, שמארחת את המשלחת.

המשלחת תפגוש חברות קלינטק ישראליות באמצעות כנס שתקיים ארנסט אנד יאנג ישראל, ונציגיה ייקחו חלב במושב קלינטק שיתקיים במסגרת כנס ה-IVA.

שולי גלילי, מנהלת בלשכת המסחר הישראלית בקליפורניה, ציינה כי בין החברות שיוצגו בפני המשלחת יהיו גם חברות סטארט-אפ בשלבי Seed, ולא רק חברות שכבר יכולות להציג מכירות, אבל יהיו לדבריה "בעיקר חברות שכבר גייסו סבב שני ושלישי". הפרויקט תוכנן בליווי ייעוץ של קבוצת המחקר ושירותי הקלינטק, קלינטק גרופ.