אפרת פלד נפגשה עם מלך ירדן ורעייתו במפגש המנהיגים הצעירים בירדן

מנכ"ל אריסון השקעות: "הפורום אימץ לעצמו קוד התנהלות עסקית, חברתית וסביבתית והינו בעל יכולת השפעה משמעותית על עתיד העולם"

לאחר שנבחרה לרשימה העולמית של המנהיגים הצעירים לשנת 2009 (YGL) אותה פירסם הפורום הכלכלי העולמי, נכחה בסוף השבוע כחלק מהקבוצה אפרת פלד, מנכ"ל אריסון השקעות, במפגיש עם מלך ירדן עבדאללה ורעייתו המלכה ראניה ועם נציגת הממשל האמריקאי, ואלרי ג'ארט, אשר משמשת כיועצת הבכירה של אובמה ליחסים בין ממשלתיים.

המפגש נערך כחלק מוועידת הפורום הכלכלי העולמי של המזרח התיכון שנערכה בסוף השבוע הנוכחי בים המלח בצד הירדני.

הפורום התכנס בצל המשבר הכלכלי העולמי שחשף יותר מכל את המחסור בתיאום ושיתוף פעולה בהתמודדות עם אתגרים גלובליים. "הפורום אימץ לעצמו קוד התנהלות עסקית, חברתית וסביבתית והינו בעל יכולת השפעה משמעותית על עתיד העולם", אמרה פלד.

פלד הוסיפה: "במהלך הוועידה דובר על כך שב-20 השנים האחרונות שיגשג העולם על בסיס הפיתוחים הטכנולוגיים בתחומי התקשורת וכן על כך שהשגשוג של 20 השנים הבאות יהיה תלוי רבות בהשקעות עיסקיות ובפיתוחים טכנולוגיים של פתרונות עולמיים בתחומי הקיימות".

"נושאים אלו", אמרה פלד, "מעסיקים אותי באופן שוטף בניהול העיסקי היומיומי בקבוצת אריסון".

במהלך הכנס הפתיעו חברי הפורום את פלד שחגגה את יום הולדתה ה-35 ובעת שהתכנסו לצילום משותף החלו שרים לה יום הולדת שמח.

הפורום הכלכלי העולמי התכנס בסוף השבוע בירדן, וכלל 1,400 משתתפים שלקחו חלק בדיונים השונים, שעסקו בעיקר בהשפעת המשבר הכלכלי על האזור, וכן בנושאים נוספים ביניהם אנרגיה וחינוך.

בנאום הפתיחה של הוועידה אמר המלך עבדאללה: "אנו צריכים לחשוב על פתרונות למשבר שלא רק יעזרו למדינות לצלוח את ההאטה הכלכלית, אלא יביאו לכך שהאזור יתגלה במלוא עוצמתו".

כזכור, בפברואר האחרון נבחרה פלד יחד עם היזם והמשקיע יאיר גולדפינגר לרשימה מתוך רשימה של 5,000 מועמדים. ברשימת המנהיגים של YGL ניתן למצוא את מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, קווין רוס, מייסד Digg וצ'אד הארלי, מייסד יו-טיוב.