עלייה של 20% בהיקף גיוס החסויות ביום הסטודנט באוניברסיטת ת"א

חברת נכס, המארגנת ומפיקה את יום הסטודנט באוניברסיטת ת"א שייערך מחר, גייסה לאירוע חסויות בהיקף מיליון שקל ■ בין נותני החסות: קוקה-קולה זירו, קרלסברג, משקה האנרגיה בלו, איסתא, דיונון, דורקס ואחרים

המפרסמים אולי מדירים את רגליהם מאמצעי המדיה הרגילים לאור המיתון והמשבר הכלכלי הקשה, אבל נראה כי חלק מהחברות המסחריות לא מוכנות לוותר על קהל איכותי וממוקד כמו הסטודנטים.

חברת נכס, המארגנת ומפיקה את יום הסטודנט באוניברסיטת תל-אביב שייערך מחר (ה'), גייסה חסויות בהיקף של מיליון שקל לקראת האירוע, עלייה של 20% לעומת השנה שעברה.

"אנחנו רואים מגמה של התחזקות בפרסום הממוקד לסטודנטים, ההיפך ממה שקורה בשוק הפרסום הכללי", מסביר גיא קלנר, מנכ"ל נכס. "מפרסמים שאין להם תקציב לעשות קמפיין בטלוויזיה שעולה הרבה כסף - מחפשים את נקודות המגע האפקטיביות עם הציבור, ופלטפורמה כמו יום הסטודנט מתאימה מאוד כדי לבצע פעולה מיתוגית ולהניע לפעולות של קנייה".

לדברי קלנר, ברמה המסחרית קהל הסטודנטים הוא אחד המעניינים שיש. "כוח הקנייה שלו היום אמנם אינו חזק, אבל זוהי התקופה שבו מתעצבים הרגלי הצריכה שלו. מדובר בקהל עם פוטנציאל הכנסות עתידי, וכזה שמאוד כדאי להתחבר אליו בשלב הזה. בנוסף, קהל הסטודנטים הוא קהל מוביל דעה וידוע כסמן איכותי בהרגלי צריכה, בילוי, לבוש, מחשוב ואחרים".

בין המפרסמים הגדולים ביום הסטודנט באוניברסיטת תל-אביב נמצאים קוקה-קולה זירו, קרלסברג, משקה האנרגיה בלו, איסתא, דיונון, דורקס ואחרים.

אחת האטרקציות באירוע היא המיזם "דינר אין דה סקיי" שמוכר מהתוכנית "האח הגדול VIP". במסגרת המיזם, שעליו נותנת חברת מלבורו חסות, יוכלו הסטודנטים לשבת ולשתות על בר שמתנשא לגובה של כ-50 מטר ולהשקיף על האירוע ועל העיר מלמעלה.