מלחמת המחירים מתרחבת: הרשתות הוזילו את מחיר העוף בכל סניפי הדיסקאונט

מגה בול הוזילה את מחיר העוף ל-3.90 בלבד בכל הסניפים בארץ ■ בנוסף תמכור מלפפונים, עגבניות ובצל יבש ב-80 אגורות בלבד לק"ג בכל הסניפים ■ כל הרשתות התנו את ההטבה בקנייה של 150 שקל

ימים ספורים אחרי פתיחת מלחמת המחירים בנשר, היא מתרחבת לכל חלקי הארץ. היום (ה') הוזילו שופרסל , רבוע כחול ורמי לוי את מחיר העוף במותגי הדיסקאונט בכל רחבי הארץ.

רשת שופרסל הוזילה את מחירו של ק"ג עוף טרי ל-4.90 שקל בלבד בכל סניפי שופרסל דיל. בתגובה הודיע רמי לוי, בעל השליטה ברשת רמי לוי שיווק השקמה, כי יוזיל את מחיר העוף ל-4.80 שקל בלבד לק"ג. תגובתה של מגה בול של רבוע כחול לא איחרה לבוא, והיא הוזילה את מחיר העוף ל-3.90 בלבד בכל 40 סניפי מגה בול.

רמי לוי מיהר להגיב להודעתה של מגה בול והכריז כי בסניף הרשת בתלפיות שבירושלים ובמודיעין, מחיר העוף יוזל ל-3.70 שקל לק"ג. "אם במגה בול מוכרים ב-3.90 שקל, אני אמכור ב-3.70 שקל לק"ג", אומר לוי ל"גלובס".

כל הרשתות התנו את ההטבה בקנייה של 150 שקל ומעלה ברשת.

אלא שמגה בול לא הסתפקה בעוף והחליטה להרחיב את הקרב גם לתחום הירקות. הרשת מוכרת מלפפונים, עגבניות ובצל יבש במחיר של 80 אגורות בלבד לק"ג. גם הטבה זו מותנית בקנייה בסך 150 שקל ממוצרי הרשת ומוגבלת לכמות של 3 ק"ג ללקוח. ערך ההטבה ברשת מגה בול ללקוח עומד על 25-30 שקל.

לוי החליט היום גם להרחיב את המבצעים ברשת לקטגוריות נוספות. כך, למשל, מציע לוי קורנפלקס צ'יריוס יוגורט ב-4.90 שקל ליחידה ונייר טואלט קליניקס ב-18.90 שקל ליחידה.

במקביל המשיכה גם היום מלחמת המחירים המקומית בנשר, אם כי לפי שעה, היא לא הורחבה באופן משמעותי. במגה בול ובסטופמרקט ממשיכים לחלק עוף טרי בחינם, ואילו בשופרסל דיל ורמי לוי נמכר העוף במחיר 49 אגורות ו-39 אגורות בהתאמה.

במקביל ממשיכה מגה בול למכור חלב תנובה בשקית, גבינה לבנה טרה, בגט ו-1 ק"ג עגבניות בסניף בנשר בשקל בלבד ליחידה, ואילו רמי לוי מוכר גבינת סקי וגבינה לבנה במחיר של חצי שקל ליחידה. מוצרים אלה בשתי הרשתות נמכרים במחיר המוזל ללא התניית קנייה.